Wie heeft er ervaringen met babyfoons met camera?
Waar moet je op letten, merk e.d.
Ben benieuwd naar de reacties.
Groetjes Asje
Wij hebben een Luvion, zeer tevreden over, helder beeld, weinig storing, redelijke afstand. Nadeel is dat bij het oudemodel de led-lampjes snel stuk gingen en wij na een half jaar deze hebben laten reapareren, een half jaar later weer stuk, toen een nieuwe hebben gekregen.
Ze hebben inmiddels een nieuw model, deze schijnt dat niet te hebben, maar als vervanging kreeg ik het oude model en niet het nieuwe model en nu een half jaar na een compleet nieuwe babyfoon te hebbben gekregen weer de led-lampjes stuk en nu dus geen garantie meer.
Verder ben ik er niets dan lof over (al klinkt dat raar na deze problemen ) we hebben dus nu soms geen beeld, maar wel geluid. Scheelt dat onze dochter nu al 1.5 is en dat de reden voor aanschaf (medische problemen) nu niet meer van toepassing zijn en ik dus ook met een gerust hart alleen op het geluid af durf te gaan. Ik zou iig eens gaan zoeken op referenties mbt beeld babyfoons
Nannietje heeft er ook eentje voor allebei haar kindjes dus die zou je nog kunnen pb-en.