We hebben voor fenne een gewone babyfoon van philips die om de 5 seconden signaal neemt en niet alle kikjes doorgeeft maar enkel geluid dat een paar seconden aanhoudt…
Nu heeft mara veel last van reflux en vanalles wat terugkomt waardoor ze precies zo naar adem snakt dat ik er niet gerust in ben maar ondertussen wordt ze ook snel wakker van grote zus vandaar wil ik ze boven leggen als ze slaapt overdag maar met een deftige babyfoon waardoor ik ELKE kik hoor(of zie)
iemand ervaring of tips voor een zeer goede die alles doorgeeft!!! :thumbup:
Je kan evt ook een beveiligins camera nemen (139,- G*mma staat nu in het krantje) deze heb je ook met geluidsopname. Weet niet wat de prijzen zijn van een echte babyfoon met cam. maar misschien kun je het vergelijken met een beveiliging cam. :think:
Wij hebben n gewone beveiligingscamera van de karwei en ik moet zeggen ik kan niet meer zonder
Ik vind t zo ideaal en ik kijk er eigenlijk n hele dag niet op, maar als we ergens zijn dan mis ik m weer wel :think:
Doordat we die camera hebben slaapt Fieke heel erg makkelijk en wordt nooit huilend wakker.
Als ze n kik geeft dan kan ik eerst kijken wat ze aan t doen is en of dat ze nog terug in slaap gaat vallen
en daardoor scheelt t voor mij om naar boven te lopen en voor haar dat ze veel uitgeruster is
De camera heeft n constante geluidsuitgifte dus niet met klik ertussen zal ik maar zeggen
Je kunt m in iedere stand zetten en vanuit iedere hoek en afstand :thumbup:
Ik kan m alleen maar aanraden :thumbup: Heb geen ervaring met n babyfoon met camera overgens
Hier een gewone digitale babyfoon. Deze staat de hele tijd in verbinding met de unit bij Amélie, dus je hoort elk kuchje en snikje…hij hoeft niet eerst verbinding te maken dus.
Ik heb hem van Prenatal, maar m’n schoonzusjes hebben hem van alecto. Bevalt hardstikke goed!
Maar als je kindje reflux heeft zou ik eerder kiezen voor een camera babyfoon (of beveiligingscamera). Op die manier loop je niet continue naar boven om te kijken of het nog goed gaat :hug:
Ik heb zelf geen ervaring met de camera maar weet wel dat iemand anders die heeft en er erg blij mee is. Al vond ze het snoer wel een beetje kort en onhandig om te plaatsen maar weet niet precies.
Ik heb zelf een Alecto die bij elke kik kan afgaan maar ook zo in te stellen is dat hij een piepje geeft als hij hard huilt dus ook niet bij elk kuchje. Kan dus zelf kiezen wat het wel makkelijk maakt.
@MarVin wrote:
Ik heb zelf geen ervaring met de camera maar weet wel dat iemand anders die heeft en er erg blij mee is. Al vond ze het snoer wel een beetje kort en onhandig om te plaatsen maar weet niet precies.
Ik heb zelf een Alecto die bij elke kik kan afgaan maar ook zo in te stellen is dat hij een piepje geeft als hij hard huilt dus ook niet bij elk kuchje. Kan dus zelf kiezen wat het wel makkelijk maakt.
Hier nu een digitale ook daar hoor je alle geluidjes zelfs de vogels buiten :mrgreen:
Wij hadden eerst een hele dure met camera maar het beviel ons niet slecht beeld stoorde en was nog super duur ook.
Nee hier geen een meer met camera :thumbup: