Hoi meiden,
Ik ben eigenlijk opzoek naar een babyfoon met 2 babyunits.
Als we beneden zitten met de tv aan dan kunnen we de baby’s niet horen zonder babyfoon.
(ik heb een dochter van nog geen 1,5 en over een paar weken komen mijn 2 jongens thuis)
Ik kan eigenlijk alleen 1 vinden van alecto maar dat is geen dect.
En een van v-tech maar daar zijn helemaal geen reviews van…
Weten jullie er nog meer of hebben jullie info over de bovengenoemde 2?
Liefs
alecto heeft toch gewoon dect babyfoons die je kunt uitbreiden :think:
ik kan dat iig niet vinden. Als dat zo is is het natuurlijk een goede optie
Heb ff gebeld met alecto en dat kan dus niet. Dect babyfoons kunnen geen meerdere baby-units hebben vertelde ze me omdat die zeg maar een eigen “kanaal” hebben.
Je kan wel wel dect babyfoons naast elkaar gebruiken.
vreemd… toen ik op zoek was naar een bb foon zeiden ze bij prenatal dat ik kon kiezen tussen eigen merk of alecto. enige verschil was dat alecto uitbreidbaar was… (en heb toen aangegeven dat ik zowiezo een dect wilde)
toendertijd zal ik daar het nu niet van in… dus heb eigen merk gekocht… wist ik veel dat ik zo snel weer zwanger zou zijn… en heb toen nog een dect foon gekocht… dus 2 naast elkaar heb ik wel…
maar balen dat het niet anders kan…
Bij de babyfoonshop: Alecto DBX-82/83 Set Maxi (3 kinderen)
PMR (Private Mobile Radio) €100.00
Product is op voorraad
Alecto Babyfoon: Set Plus 1x DBX-82 / 3x DBX-83 (voor 3 kinderen te gebruiken)
Type (techniek) : PMR (Private Mobile Radio) Babyfoon.
Deze fraaie wit / blauw kleurige Babyfoon met een kleine ouderunit
heeft een zeer mooie vormgeving is heel erg functioneel.
De Alecto DBX-82 Set Maxi is de op 1 na meest verkochte Babyfoon
van de Babyfoonshop.nl mede dankzij zijn functionaliteit. Zoekt u
een voordelige, maar zeer functionele en kwalitatieve goede Babyfoon?
dan is dit de Babyfoon die uitkomst biedt, met een groot bereik van
3 km, en pluspunt dat de babyunits ongelimiteerd uitbreidbaar zijn,
kunt u alle kanten op met deze Topklasse Babyfoon, ideaal voor
als u b.v. later nog meerdere kinderen wilt gaan observeren.
Deze Alecto DBX-82/83 Set Maxi is nu gebruiksklaar voor observatie van 3 kinderen.
Let op ! Nu zeer scherp geprijsd !
Eigenschappen Ouder Unit
Bereik tot 3 kilometer o.i.o.
304 digitale kanalen
Oplaadbare ouderunit
Eenvoudige menugestuurde bediening
PMR techniek (portofoon)
Display met verlichting
Handige ingebouwde zaklampje
Digitale volumeregeling
Toetsvergrendeling
Verbindings- en binnen bereik controle
Uitbreidbaar met tweede zender (DBX-83)
Laag batterij verbruik
Riemclip
Eigenschappen Baby Unit
# Instelbare gevoeligheid
# Uitbreidbaar met meerdere extra babyunits model DBX-83
# Menugestuurde instelling
# Compact formaat
Bestellen ?
U kunt de Alecto DBX-82/83 Set Maxi bestellen door op de knop “In winkelwagen� te klikken. Als u vervolgens op “afrekenen� klikt, wordt u automatisch doorgestuurd naar het bestelformulier.
Let op ! deze set is nog ongelimiteerd uit te breiden met de Alecto Uitbreidingunit DBX-83. Klik hier voor meer informatie.
wij hebben ook een Alecto met 2 baby units.
Wij horen de zolder namelijk niet beneden, dus toen de middelste naar zolder ging en de baby op de verdieping lag hebben wij deze aangeschaft.
Elke baby unit heeft zijn eigen (in te stellen) code en als er op 1 kamer lawaai is krijg je die code in beeld te zien, anders wisselen de frequentie af zeg maar.
Volgens mij hebben wij het model dat hier boven staat, maar wij hebben hem met 2 units en niet met 3.
Was toen in de aanbieding bij de eh Wehkamp geloof ik. Besteld en de volgende dag in huis :thumbup:
Maar dat is geen DECT babyfoon…
Dan kan je vaak ook meegenieten van de portofoons en babyfoons in de omgeving en dat lijkt me erg irritant.
@beebiebeer wrote:
Maar dat is geen DECT babyfoon…
Dan kan je vaak ook meegenieten van de portofoons en babyfoons in de omgeving en dat lijkt me erg irritant.
Hier nog nooit last van gehad en we wonen toch in een hele kinderrijke buurt met meerdere babyfoons. Ook nog nooit te horen gekregen dat onze kindjes in de huiskamers van anderen binnendrongen.
Enige wat we een keer of 2 gehad hebben is dat we serieus dus piloten hoorde in de cockpit van het vliegtuig dat we 2 sec. later over zagen vliegen :lol:
Konden het niet letterlijk verstaan, maar blablabla en toen break en dat was het.
ja die van de afbeelding hebben wij ook en bevalt super en bij kijkshop heb je ze onder andere te koop wat ik weet en zijn de units niet zo duur
Wij hebben ook deze van de foto.
je kunt zoveel verschillende kanalen vinden en instellen dat er altijd wel 1 of meerdere bij zitten waar je geen andere op hoort.
wij hadden hier in de straat 5 babyfoons en ik hoorde er geen 1 van op de onze.
@Sabrina84 wrote:
Wij hebben ook deze van de foto.
je kunt zoveel verschillende kanalen vinden en instellen dat er altijd wel 1 of meerdere bij zitten waar je geen andere op hoort.
wij hadden hier in de straat 5 babyfoons en ik hoorde er geen 1 van op de onze.
Denk dat dat het idd ook gewoon is… dat wij kanalen hebben die gewoon niet meer voorkomen… heb ook gewoon random gekozen en dan niet op kanaal 1 1 blijven zitten, maar iets heel anders.
toen wij hem ergens in de 1 hadden staan hoorde ik vreemde kindjes huilen niets eens hier uit de straat en politie vingen ik op nu staat hij ergens in de 4 en nergens meer last van
duidelijk 2 opties dus:
1 die van alecto die geen dect is maar wel uit te bereiden
2 een andere bv ook alecto maar dan 2 naast elkaar.
Tnx voor de reacties!
Heb even meegespiekt, aangezien nr 2 hier ook met een maand of 2 is . Heb nu een dect v philips en vind hem echt super handig, twijfel dus ook echt nog of ik een andere met 2 stations wil, of er nog een zelfde philips naast haal :think: . Tot die tijd lees ik hier de reacties mee
.
Newbe, alles goed met de boys? Zijn mooie mannetjes hoor :inlove: !