babydoos

gisteren werd hier de babydoos voor mijn zus bezorgt.

Er zat een acceptgiro bij van 3 euro zoveel, voor bezorgkosten.

Oke, dat is niet zo veel, dus is niet zon ramp natuurlijk.

Totdat ze de doos open maakte en er wat reclame in zat en een potje olvarit eerste hapjes.

En dat was het! :shock: :shock: :shock:

ik vind het wel wat absurd dat je daarvoor meer dan 3 euro moet betalen, voor al die reclame foldertjes!



wat zat er in jullie recente babydozen?? ook zo weinig??

ja ik kreeg het ook met acceptgiro…

Eerst kreeg ik geen afhaalbericht, dus al eens achteraan gemaild… zelfs bij de prenatal gevraagd… ja zou wel komen blabla.



Stond ineens de postbode voor de deur met die doos met acceptgiro (was zelfs meer dan 3 euro) dus ik er achteraan gemaild dat ik dat niet ging betalen, want ik had hem best op willen halen in de stad, hoefde hem niet aan de deur, als ze hier niet accoord mee gingen konden ze de doos weer ophalen :oops:



Nooit weer wat van gehoord.

Welke babydoos was het dan?



Wel een beetje over dreven om daar 3 euro`s voor te vragen…

overigens zat er bij mij wel een heel pak newborn luiers in van Pampers.



Bij de middelste heb ik die van de Etos trouwens bezorgd gekregen, want volgens hun gegevens had ik hem niet opgehaald… die stond al boven en kreeg hem dus nog een keer.

Ook toen geen acceptgiro betaald na telefoontje van mijn kant (maar die keer ging er wel meer mis, kreeg toen ipv geen zelfs 3x afhaalbericht van die doos van de prenatal).

het is de babydoos van de prenatal uit.

ik had prenatal ook al gemaild, en het bedrag op de acceptgiro is een vrijwillige bijdrage krijg ik terug.



maar het gaat me nog niet eens om het bedrag, ik vind gewoon dat er wel erg weinig in zon babydoos zit! maar daar zal dus ook al wel iets fout mee gzijn gegaan als andere er een pak luiers in hebben zitten

hier toen die tijd ook per post gekregen en zat inderdaad ook een acceptgiro bij en na het open maken heb ik het niet overgemaakt :oops: jee wat een troep zat er in sorry hoor maar laten ze het dan afschaffen het potje olvarit was kapot zat glas in de folders nou die zijn ook gelijk bij het oud papier gegaan was de boos liever kwijt dan rijk.



het enige pakket die heel mooi was was die van de c1000 :thumbup: en daar heb ik ze ook netjes om bedankt dat het zn super mooie doos was

oh meen je niet ik heb die van kruidvat van de oudste nu inmiddels bijna 5 ook nooit ontvangen maar goed wat we niet weten missen we ook niet :lol:

Toen ik zwanger was heb ik ook een doos aangevraagd.

Helaas ging het mis en dat heb ik doorgegeven.

Maar nee hoor, een aantal weken later stond mijn super nieuwsgierige buurvrouw (die ook al vaak een opmerking in die richting had geplaatst) te glunderen bij de deur met de doos in haar handen.

Die hadden ze bij haar afgegeven, omdat wij niet thuis waren.

Ik heb haar verder niks uitgelegd, ze kwam er vanzelf achter toen er na een aantal maanden geen baby kwam.

Heb haar er ook niet meer over gehoord trouwens.



Bij de doos zat ook een acceptgiro, maar daar heb ik niks mee gegaan.

Ook niks meer over gehoord trouwens.

De doos staat hier in de berging.

Hopelijk kan ik hem nog eens gebruiken!

In de babydoos van Prenatal zit tegenwoordig inderdaad alleen een paar sokjes, pakje Libresse en een potje Olvarit. Geen luiers. Dat is in de zwangerschapsdoos.



Die doos is pas verandert. Ik heb hem 3x (lees, dus 6x door tweeling) ze bleven maar afhaalbewijzen sturen. Ja prima, als ik in de buurt ben haal ik hem wel weer op :wink:

jee wat raar zeg!

die kruidvat doos stelt echt niks voor maar goed zoals ik lees die andere ook al niet

de zwanger doos van prenatal was wel leuk!

@angelbaby wrote:

In de babydoos van Prenatal zit tegenwoordig inderdaad alleen een paar sokjes, pakje Libresse en een potje Olvarit. Geen luiers. Dat is in de zwangerschapsdoos.



Die doos is pas verandert. Ik heb hem 3x (lees, dus 6x door tweeling) ze bleven maar afhaalbewijzen sturen. Ja prima, als ik in de buurt ben haal ik hem wel weer op :wink:




oh ja is ook zo!

Ik heb die blije doos (echt waar wie dat verzonnen heeft :twisted: ) via de post gekregen. Met dat pak luiers erin was het idd ook zwaarder en hogere kosten denk ik.



In de babydoos na de bevalling zat bij ons een scheermes in voor papa, een potje fruit + lepeltje + slab van olvarit, een weekend uit het oprichtingsjaar van het blad geloof ik (want zelfs ik als niet lezer van die bladen kende alle ‘feiten’ die er in stonden al wel :lol: ) en veeeeel reclame.

heb het wel al vaker gehoord, maar zij had hier zelf voor gekozen dan is het anders.



zwdoos wij hadden dat dus ook. ik was zwanger ging mis… maar toch kreeg ik een uitnodiging voor de doos op te halen… ze gebeld kreeg excuses. toen ik eigenlijk 7 mnd zou zijn…weer een ophaalbericht… gewoon steeds opgehaald…

heb het wel al vaker gehoord, maar zij had hier zelf voor gekozen dan is het anders.



zwdoos wij hadden dat dus ook. ik was zwanger ging mis… maar toch kreeg ik een uitnodiging voor de doos op te halen… ze gebeld kreeg excuses. toen ik eigenlijk 7 mnd zou zijn…weer een ophaalbericht… gewoon steeds opgehaald…

@Pitje27 wrote:

heb het wel al vaker gehoord, maar zij had hier zelf voor gekozen dan is het anders.



zwdoos wij hadden dat dus ook. ik was zwanger ging mis… maar toch kreeg ik een uitnodiging voor de doos op te halen… ze gebeld kreeg excuses. toen ik eigenlijk 7 mnd zou zijn…weer een ophaalbericht… gewoon steeds opgehaald…




Ja het is makkelijker je op te geven dan je af te melden voor die dingen :roll:



Maar ik had het met ‘wie dat ooit heeft verzonnen’ over de naam van de blije doos :lol:

dat scheermesje zit er dus al niet meer in, slab ook niet. De eerste dozen waren wel nog zo, maar zending 2 en 3 niet meer. Doosje is ook duidelijk kleiner geworden…

Ik wacht nog steeds op de doos van het kruidvat. Heb die aangevraagd toen ik vier maanden zwanger was van Stijn en zou binnenkort bericht krijgen. Stijn is nu 2.5 jaar!

Erg he, loop je met dikke pens door de stad, waggel waggel, twee sjagrijnige kinderen meezeulend (die hadden geen zin), amper vooruit komend door zwangerschapsischias, moe, pijn, zwanger zijn beu, zelf ook sjagrijnig door eerder genoemde sjagrijnige kinderen en wat hou je vast: de blije doos. :wall: En daarmee in je hand sta je te wachten bij de bus, in de regen, naast de halte omdat twee niet bepaald attente pubers niet alleen de hele bank bezet houden maar ook een jointje aan het roken zijn. Dan voel ik me alles behalve een BLIJE doos.