Via de Felicitas babybox en de babybox van Wij (Prenatal) wordt er een korting van 40% op Centerparcs aangeboden. Weet iemand of ik dan ook 2x gebruik kan maken van deze korting? (we willen nl met de familie in het najaar, maar ik ben nu ook ff aan het kijken voor een weekendje met het ‘gezin’ :mrgreen: aan het einde van mijn velof)
Ja dat kan gewoon, echter zijn die codes maar een beperkte tijd geldig helaas…
Enig idee hoelang ze geldig zijn of waar ik dat kan vinden? Ik heb vorig jaar 2 codes gekregen en kon nergens de geldigheidsduur zien. We willen nu ergens in juni / juli op vakantie, maar ik vermoed dat die codes tegen die tijd allang verlopen zijn…
@Mouse! wrote:
Enig idee hoelang ze geldig zijn of waar ik dat kan vinden? Ik heb vorig jaar 2 codes gekregen en kon nergens de geldigheidsduur zien. We willen nu ergens in juni / juli op vakantie, maar ik vermoed dat die codes tegen die tijd allang verlopen zijn…
en grote kans dat ze in juli sowieso niet geldig zijn, want die codes gelden niet in het hoogseizoen/ vakanties…
Bij nummer 3 en 4 hadden wij er dus ook helemaal niks aan.
Ik ben in april bevallen en wilde toen ergens voor de codes voor augustus gebruiken en dat ging niet. Maar dat waren de codes uit de zwangerzijn doos. Niet de al-bevallen-doos… Die heb ik later wel gebruikt voor september. Maar ze verlopen vrij rap moet ik zeggen… Anders gewoon contact opnamen met Center Parcs heb ik toen ook gedaan.
gewoon bellen met het nummer wat op de bon staat, ook al is het verlopen. Als jij aardig bent en sociaal dan gunnen ze je weer 40% korting. Maar dat moet dan wel via felicitas. Ik heb ook gebeld met ze en dacht dat ik de kortingsbon nog wel had, maar die was verlopen.
Mevrouw aan de telefoon was super aardig en deed dat daar totaal niet moeilijk over. Als jij zelf ook ok bent en netjes aan de foon dan hebben ze wel wat voor je over…
meestal ben je via een aanbieding bij bungalows (punt nl) goedkoper uit dan met die kortingsbon.
die site heeft eigenlijk altijd mooie aanbiedingen.
Of boek een mystery parc, ff googelen, is erg leuk!