Ik ben opzoek naar een leuk babydagboek / invulboek om straks alles over onze kleine meid in op te schrijven.
Nu ben ik al bij meerdere boekenzaken geweest maar kan nog niets vinden.
Ik wil in ieder geval geen ringband en het moet een goed stevig boek met veel vragen en ruimte om zelf dingen in op te schrijven.
Welke hebben jullie?
Ik zag dat er van Henzo een was, bobby pink, maar helaas kan ik op internet alleen de kaft niet en niet de bladzijden hoe ze er uit zien en hoeveel bladzijden er zijn…
Ik heb er 1 gekregen van mijn schoonzus van Anne Geddes, waar veel schrijfruimte is. Maar je moet wel van houden.
Het is voor de 1e 5 jaar.
Verplaatst naar Mama en Papa vraagjes, ik denk dat je daar meer reacties krijgt.
Ik heb ze van Pauline Oud.
Eerst ‘mijn 9 maanden dagboek’, dan ‘baby’s eerste jaar’ en daarna ‘mijn opgroeiboek’, die is voor 1 t/m 4 jaar.
Ik vind ze erg leuk, omdat er veel leuke vragen bij staan die simpel te beantwoorden zijn.
Ik heb ook de boeken van Pauline Oud.
Maar als je geen geschikt boek kan vinden kun je ook zelf een boek maken met een foto-album die je online kunt bestellen bij diverse aanbieders.
Je kunt ook een schroefalbum kopen en daar zelf in bijhouden, die kun je zo groot en klein maken als je zelf wil.
Ik heb het boek van de Prenatal, vond ik het meeste schrijfruimte hebben.
En van Elma van Vliet heb ik Mam en pap, vertel eens. Om ook na het eerste jaar af en toe wat op te schrijven.
Bedankt voor de tips!
Ik heb een cassette gekocht met drie boekjes van Pauline oud, ze zijn echt super leuk!
Het topic mag gesloten worden