babycook

Hoi,

Ik wilde graag weten of er hier mensen zijn die de babycook hebben en wat ze ervan vinden?



Ik geef Jorrit geen potjes ( hij moet ervan kokhalzen en ik wilde toch zelf koken dus vandaar ), dus misschien is dit wel een handig ding ( kan hem overigens voor mijn verjaardag krijgen :wink: ).



Ik ben benieuwd!



Groetjes Chico.

Yep, ik heb de babycook en ik vind 'm super handig! Fruit is echt in een handomdraai klaar en alles is heel gemakkelijk schoon te maken. Groeten stomen/koken ook een kleine moeite. Kan je voor jullie zelf apart koken met zout en al en voor jullie kleintje gewoon in de babycook.



Hij kost wel wat centen, maar ik vind 'm echt fijn (en nee… ik krijg geen provisie ofzo :mrgreen: ).

Heb op een Belgisch forum ook veel positieve ervaringen gelezen, en heb 'em meteen besteld. Zit dus nu met smart op de Babycook te wachten!

Vanmorgen is 'ie bezorgd en heb 'em meteen geprobeerd. En het is inderdaad supermakkelijk!

Alleen kon Carlijn mijn eerste culinaire uitspatting, sperzieboontjes met aardappel en tomaat, niet waarderen… :oops: Misschien is ze al gewend aan de potjesvoeding? Daar stoppen ze vaak appel in om het zoeter te maken… Dusse: receptjes zijn welkom!



Dus Chico, tis een echte aanrader wat mij betreft! :thumbup:

Hopelijk vindt Jorrit jouw babycookkunsten wel lekker!

Hoi,



Nou, ik hoor goede berichten, maar ik weet al een beetje wat ik krijg.

Het wordt toch een super uitgebreide keukenmachine met 33 functie’s zodat we er zelf ook nog wat aan hebben.

Maar meer weet ik nog niet, dat zie ik donderdag pas, haha.



Kan ik weer verder kokkerellen voor Jorrit :mrgreen:



Groetjes Chico.

Ik heb ook een babycook en ben er heel tevreden over!!!

Super makkelijk apparaat :thumbup:



Ik kijk zo af en toe eens wat voor soort groente/vlees combinaties de potjes Olva** hebben. En die maak ik dan na. De wortel/tomaat/aardappel met kip is hier favoriet!!



Groetjes Heidi

Yana vindt de gekste combinaties lekker :?



Bijv:


  • cougette+ tomaat + aardappels
  • venkel + wortel, evt. met aardappels
  • bloemkool + broccoli + aardappels
  • broccoli + sperziebonen :sick:



    Ik haal recepten uit mijn Opperdepop kookboek en van de site keukenkikker punt nl. Maar ik sla de laatste tijd een beetje door :eh: Gister bijna de hele middag bezig geweest om avondeten te maken en in te vriezen voor de hele week :lol:



    Hier dus niks dan lof over de babycook

Ben natuurlijk meteen naar appie gehold voor dat kookboek, maar dat wordt niet meer verkocht? :frowning: Zal er eens een mailtje aan wagen, want ik wil 'em wel hebben!

Carlijn lust mijn brouwsels nu wel, als ik er maar wel een stukje appel doorheen mix.

Dus ik doe er gewoon steeds een kleiner stukje doorheen, want “cold turkey” afkicken is ook niet te doen…

Courgette ga ik dit weekend eens proberen! Wortel + sperzieboontjes + appel gaat er hier nu goed in! Lang leve de Babycook!

hai,



ik heb zelf opperdepop en er staan erg veeel leuke recepten in. ik heb vandaag meerdere hapjes voor de vriezer gemaakt.

Volgensmij kun je er nog aankomen via marktplaats.



gr

Sandra

@Chico wrote:

Hoi,



Nou, ik hoor goede berichten, maar ik weet al een beetje wat ik krijg.

Het wordt toch een super uitgebreide keukenmachine met 33 functie’s zodat we er zelf ook nog wat aan hebben.

Maar meer weet ik nog niet, dat zie ik donderdag pas, haha.



Kan ik weer verder kokkerellen voor Jorrit :mrgreen:



Groetjes Chico.




En, wat heb je nu gekregen ;-)?

Het boek Opperdepop is hier nog steeds verkrijgbaar hoor!!



Mocht je het willem hebben, dan kan ik het ook voor je opsturen hoor. :smiley:

Lief van je, lolifant! :-* Maar ik heb er gelukkig 1 weten te bemachtigen via de webwinkel van Appie… Echt een superleuk kookboek, en ook erg fijn dat er recepten bij zitten die papa en mama ook lekker vinden!



Valt me met de babycook trouwens wel op dat tartaar een beetje grof blijft na het malen, en daar moet Carlijn (nog) niets van hebben.



En weet 1 van jullie hoeveel gram je in één keer kan bereiden in de cook?



Bedankt maar weer!!!

Uh… hoezo hoeveel gram??? Ik gooi dat hele mandje vol hoor! Als ik venkelknol, wortel en aardappel maak (allemaal standje 3), dan gooi ik alles in het mandje. En het is allemaal goed gaar. Dus ik zou zeggen… vol gooien die handel :mrgreen:

@Dianne wrote:

Ben natuurlijk meteen naar appie gehold voor dat kookboek, maar dat wordt niet meer verkocht?


Ik heb het vorige week nog gekocht! :shock:

@DO wrote:

Dus ik zou zeggen… vol gooien die handel :mrgreen:




Ehmpff… Ik babycook me dus een slag in de rondte hier! Steeds zo’n 150/200 gram per keer. :lol: Ja, dan ben je dus wel 2 avondjes zoet om een weekvoorraadje aan te leggen! Ik kieper morgen gewoon de hele mand vol! THANX!

@Sisil wrote:



Ik heb het vorige week nog gekocht! :shock:




Ik snap het ook niet, maar de verkoopster van appie om de hoek stond me aan te kijken met megagrote ogen: “Wat zegt u, opperdepop? Nee, als dat niet in de winkel ligt, is het opperdepop!” (in het kader van: ik ben grappig) En het was ook niet te bestellen, zei ze.

Nah, ik heb 'em nou toch.

Dianne: ik babycook me ook een slag in de rondte… hele ochtend aan de kook voor de hele week. Ik vind die babycook echt een perfecte uitvinding. Ik ben er super blij mee! Maakt het koken nog leuk ook :oops:



Opperdepop is idd via ah.nl te bestellen. 8,99 euro zag ik… ik heb er via marktplaats dus veel te veel voor betaald :? Maar ja, toen ik 'm wilde kopen was hij ook online niet te kopen en ik het is een hartstikke fijn kookboek!

Fijn dat jullie allemaal zo tevreden zijn over de Babycook want ik heb er eentje gewonnen met een bel en winactie van de Ezeltje Prik :dance: . Ik ga meteen op zoek naar dat kookboek!

oehhh jullie hebben mij erg nieuwsgierig gemaakt.

ik wil strakkies met wessel niet eens beginnen aan de potjes maar dus zelf alles maken.



ik ga mij eens wat verdiepen in de babycook.



liefs nathalie

heb er 1 weten te bemachtigen!!!

leukleukleuk, kan niet wachten!!!