Babyborn fietsstoeltje. Is dit normaal?

Isa heeft voor haar verjaardag het fietsstoeltje van Babyborn gekregen, zodat ze haar pop mee kan nemen op de fiets.

Maar het valt me op dat het stoeltje uit twee delen bestaat. Een buitengedeelte, waarmee je het stoeltje ook aan de fiets bevestigt en een soort “inzetje”.

Maar dat inzetje zit behoorlijk los en valt haar fietsje om of trekt ze de pop er iets onrustiger uit, dan vliegt dat inzetje er ook meteen uit.

Knap onhandig.



Wiens dochter (of zoon :wink: ) heeft dit fietszitje ook en is dat bij jullie ook zo, of zit het bij jullie gewoon goed vastgeklikt?

helaas kan ik je niet helpen… die van ons is uit 1 deel…



maarre lijm doet wonderen… :angel:

jep hier dezelfde, met hetzelfde probleem… :?

@niekie wrote:

jep hier dezelfde, met hetzelfde probleem… :?




Aha, het lijkt dus niet te gaan om een fabricagefout waar ik mee terug moet…

nee denk ik niet, mijn dochter heeft het stoeltje al 2 jaar en dat is vanaf het begin al zo.

Hier ook 2 losse delen

Hmm nou…dan gooi ik de doos maar weg en ga ik er niet mee terug.

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Jaah hier ook,…

en daardoor is ie amper gebruikt



best sund idd !

ja ik had ook liever zo ouderwetse gehad( die aan de binnenkant van het stuur hangt zeg maar), maar ja daar past baby born niet zo fijn is…

ik heb bijna hetzelfde, alleen is die van ons wel uit 1 stuk.

@Pitje27 wrote:

ik heb bijna hetzelfde, alleen is die van ons wel uit 1 stuk.
:think: :think: :think:

Bedoel je een stoeltje dat lijkt op die van Babyborn, maar dan uit 1 stuk bestaat?

@Mammasandra wrote:

@Pitje27 wrote:
ik heb bijna hetzelfde, alleen is die van ons wel uit 1 stuk.
:think: :think: :think:

Bedoel je een stoeltje dat lijkt op die van Babyborn, maar dan uit 1 stuk bestaat?




lijkt er niet alleen op, het is van baby born… zal kijiken of ik morgen een foto kan maken.



zit met 2 haken aan het stuur van (aan de buitenkant) en je maakt m met klittenband vast aan de middenstang.