Babyborn aanbieding kruidvat

De baby born staat in de folder van de kruidvat.

Heeft iemand hem toevallig gekocht en kan mij vertellen of dit diegene is waarbij de ogen dicht gaan als je het speentje in de mond stopt??

ik heb m zojuist gezien. en de ogen gaan gewoon dicht. maar is niet degene met dat ijsje (dat is het nieuwste model) maar voor de rest ziet hij er goed uit…

zit 1 potje bij en 1 speen.

In het krantje van Wibra stond ook een echte Babyborn…

Maar dat zal wel de gewone eerste uitvoering zijn dan denk ik… :oops:

@Rooike wrote:

deze is geloof ik 2 jaar oud… maar wat maakt het uit… ik heb ook niet de allernieuwste (want tja die is bijna nergens verkrijgbaar in de jongensuitvoering… :roll: zelfs niet bij de leverancier…)

voor een jongensmoeder gaat er een wereld voor me open… meerdere ‘edities’ babyborn :lol:

Ik denk ‘babyborn… das toch gewoon een pop?!’ :o

Blijkt de ene babyborn de andere niet te zijn!

@mamaMarije wrote:

voor een jongensmoeder gaat er een wereld voor me open… meerdere ‘edities’ babyborn :lol:

Ik denk ‘babyborn… das toch gewoon een pop?!’ :o

Blijkt de ene babyborn de andere niet te zijn!

haha van de girl variant is magischisch potje er zowiezo al in 3

ook heb je nog een donkere variant in zowel jongens als meisjes

en nu is er een met haar… :lol:

meer weet ik er zo niet…

oja mini baby born

baby annabel…

chou chou…

en ik mis er geheid nog een paar

@Pitje27 wrote:

@Rooike wrote:

deze is geloof ik 2 jaar oud… maar wat maakt het uit… ik heb ook niet de allernieuwste (want tja die is bijna nergens verkrijgbaar in de jongensuitvoering… :roll: zelfs niet bij de leverancier…)

Maakt ook niet uit, Babyborn is Babyborn… :mrgreen:

Maar wist niet dat er ook een jongensuitvoering was hahahaha!

@Rooike wrote:

@Pitje27 wrote:
@Rooike wrote:

ja superleuk… zit maar 1 verschil in hoor… en dat zie je alleen als je de luier uit doet… :lol: :lol:

dat er een jongensvariant is… DAT wist ik dan weer wel :lol:

Maar dat er dus varianten zijn waar de ogen wel dicht kunnen en bij de ander weer niet, speen/ geen speen, luiertjes, haartjes… dat is voor mij echt iets nieuws :smiley:

@Pitje27 wrote:

@Rooike wrote:
@Pitje27 wrote:
@Rooike wrote:

ja superleuk… zit maar 1 verschil in hoor… en dat zie je alleen als je de luier uit doet… :lol: :lol:

hahaha joh echt… :mrgreen: :lol:

Er is nu weer een baby born pop in de aanbieding bij K.r**dv*t, weet iemand hoe groot deze is???

Mijn oma heeft hem voor onze dochter gekocht (en al ingepakt), ik zou graag wat extra kleertjes erbij kopen, maar geen idee hoe groot de pop is.

ik ben een meisjes mama (en een jongens) maar wist ook niet dat er verschillende waren :oops:

@Sil wrote:

Er is nu weer een baby born pop in de aanbieding bij K.r**dv*t, weet iemand hoe groot deze is???

Mijn oma heeft hem voor onze dochter gekocht (en al ingepakt), ik zou graag wat extra kleertjes erbij kopen, maar geen idee hoe groot de pop is.

Je mag gewoon kruidvat zeggen hoor :wink: De babyborn is meestal

43 cm.

@Sil wrote:

Ze hebben bij het kruidvat al een tijdje baby borns staan voor 20 euro afgeprijst. Nu met de actie 1 + 1 gratis (verrekend als 50 % korting) kun je een baby born kopen voor iets meer als 10 euro. Neem een baby born + een artikel van 0,75 cent ofzo en dan betaal je dus 10,38 voor een baby born :slight_smile:

Deze zijn trouwens 42 cm.

baby born is eigenlijk een standaard maat… via mp kun je ook veel kleertjes kopen.

er zit wel wat verschil tussen de acc. van de poppen. maar niet in de poppen zelf…

hier staat hij nie tin het krantje

Hier komt babyborn ons huis niet in (hoop ik)!

Ik vind ze zo kil en lelijk :shifty: . En verder rijden baby’s nog geen paard, kunnen ze nog niet fietsen en al helemaal niet scooter rijden en eten ze ook nog geen ijsje (tenminste bij ons niet) :stuck_out_tongue: .

Dochter zeurde om een babyborn door de reclame die ze wel eens zag, ze kreeg van Sint een pop van Corolle, zacht lijfje, niet te groot en met oogjes die dicht kunnen. Echt een hit!

Maar kan me voorstellen dat wanneer je babyborn wel een leuke pop vindt zulke acties bij de kruidvat erg fijn zijn!

En voor kleertjes, er zijn ook zat mensen die poppekleertjes maken en die hebben meestal Babyborn als uitgaanspunt.

Wij hebben (nog) geen babyborn. vind ze net als Marite niet zo leuk…

Maar ik kan mij voorstellen dat mijn meisje er tzt wel 1 wil (ze kent ze nog niet dus dat scheelt :wink: ).

Voorlopig alleen mooie stoffen poppen waaar ze erg blij mee is!