babyboom- de finale

vanavond is de laatste aflevering alweer van babyboom…erg kammer vond het een super programma

een programma waarin ik mezelf heel goed in herken…

vanavond komen alle stellen langs met beebs of dikke buik, en helaas de mensen die nog niks hebben mogen krijgen…

voor hun een extra kaarsje :kaars:

ik ga dus zeker weer kijken :stuck_out_tongue:

Vind het ook een leuk programma.

Misschien is het voor sommige geen hoogstandje qua televisieprogramma, maar ik vind het leuk om naar iets te kijken dat je interesse heeft.

Ik ben echt blij voor dat Ajax-stel.

Ik denk dat zij hele lieve ouders zullen gaan worden.

En voor dat jonge meisje, Debby geloof ik, vind het zo zielig dat haar man haar verlaten heeft…

Bij mij in de gids staat géén babyboom maar de uitreiking van de gouden loekie???

Ik hoop dat mijn gids in de war is…

@T@mmie wrote:

Bij mij in de gids staat géén babyboom maar de uitreiking van de gouden loekie???

Of je hebt bij vrijdag gekeken ipv donderdag :wink:

Morgen avond is namelijk de uitreiking van de gouden loekie

Dat zou wel iets voor mij zijn ja…maar in dit geval heb ik het ff gecheckt en mijn (Veronica) gids is echt in de war :lol:

Vanavond de gouden loekie en morgen weer!

In ieder geval heerlijk naar babyboom kijken dan maar :dance:

Het programma stond me erg tegen, drie weken geleden vielen we er per ongeluk in, en nu herinnert mijn man me iedere week braaf: vanavond babyboom he…

Hier dus ook een jammer dat het afgelopen is! :cry:

Ik vind het ook een leuk programma, de eerste uitzending niet zo maar daarna wel. Hopelijk komt dit volgend jaar weer. :pray:

Ja, die Ajax-stel is leuk! Ik vind het super dat het hun gelukt is. :dance:

kijk er ook graag naar. Vind het goed dat zoiets op tv is. Kindjes krijgen is niet vanzelfsprekend

ja laatste aflevering :wall:

ben zo blij voor mijn mede-ajacieden jeroen en diana!!

als ze een zoontje krijgen, zou het mij niks verbazen als ze het Jari gaan noemen :inlove:

ik vind hun leuk, maar dat hij overal dat afschuwelijke petje op heeft :think: :think: :think: :think: :think:

ja dat stel vond ik ook super…in het bgin dacht ik nog…gggrrrmmpppp wie verkiest een wedstrijd nou boven een TP…maar gaande weg heb ik steeds meer respect voor hen gekregen

en die debby, dat vind ik ook een topwijffie, jammer dat haar vent haar heeft verlaten en zij nu helemaaal alleen is :hug:

de uitzending vond ik beetje een herhaling van alle andere afleveringen…niks nieuws dus…

het verbaasde me wel, dat het aantal zwangeren en niet zwangeren aardig dicht bij elkaar lagen…

Ik begon ook ineens 4 weken geleden te kijken, en nu alweer afgelopen haha!

Maar ik vond het een super progamma …

Heel emo, veel huilen, pffff, ook gister weer!

Jammer dat het niet doorgaat!

Maarrrrrr, volgend jaar Maart volgen ze 100 stellen die gaan trouwen …

En laat ik nou net volgend jaar gaan trouwen haha!

Ook wel leuk!!!

:inlove:

Anneke,

Ik zie dat je zwanger bent :dance: .

Van harte gefeliciteerd meid.

Fijne zwangerschap gewenst.

IK heb ook alle babyboom afleveringen gezien.

Vond het een goed progamma. Heb er van geleerd.

Wist niet dat de zwangerschapsbehandelingen zo intensief waren.

Hoop dat veel mensen er van geleerd hebben.

Ik wist al dat kinderen krijgen niet vanzelsprekend is, maar door zon progamma wordt er nog meer op gewezen.

Vond ook herkenning bij sommige mensen die mee deden.

Vooral het verhaal van Debby. Ik heb zelf het zelfde meegemaakt.

Hoop dat ze een lieve man zal vinden, die wel voor haar wil vechten.

Bij mij is het ook goed gekomen :inlove: :mrgreen: .

En een miskraam heb ik ook helaas net ervaren.

Wel erg fijn dat idd het Amsterdamse stel nu eindelijk een kindje mogen krijgen. Hoop dat de anderen langwachtende ook aan de beurt komen :pray: .

ik vind hun leuk, maar dat hij overal dat afschuwelijke petje op heeft

Volgens mij draagt hij het steeds, omdat hij kaal wordt. Had flinke inhammen, zag ik toen er een opname was dat hij in bed lag.

Dat huis van Coretty en Arend!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@T@mmie wrote:

nou hier stond ook echt de gouden loekie op de donderdag en babyboom op de vrijdag??? :? gewoon een drukfout denk ik…

Vond het ook een leuk programma, hoewel ze van mij wel wat dieper op die vruchtbaarheidsbehandelingen hadden mogen ingaan, maar dat is puur persoonlijke interesse. Behalve die ene vrouw (ben even haar naam kwijt :doh: ) die haar tas met spuiten leegkieperde werd niet in beeld gebracht dat je ook nog eens weken hormonen moet spuiten voordat je zo’n punctie kan doen.

Ben toch zo benieuwd hoe het nu verder gaat met alle stellen! Zou leuk zijn als ze over een jaar ofzo een reunie doen. Hoop dat alle niet zwangere stellen ook hun grote wens vervuld zullen zien. :pray:

Maya

Ik merk in mijn omgeving veel ‘weerstand’ tegen het programma…

Mensen kijken het niet, ‘raar programma’ ‘niks voor ons, maar voor jullie wel, jullie hebben ermee te maken’ :eh:

Jammer vind ik dat, ze zouden er toch wel eea van kunnen leren.

Ben na een terugplaatsing weleens gefeliciteerd met de zwangerschap: ‘je bent nu toch zwanger?’ :shifty:

:wall: das dom zeg… :wall:

juist als je er niets mee te maken hebt moet je het programma zien vind ik…

dan krijg je tenminste inzicht wat het allemaal met je doet en wat het inhoud…

ik vond het erg interessant en behoorlijk aangrijpend… je weet dat niets van zelfsprekend is maar je word echt met je neus op de feiten gedrukt dat je gewoon getuige bent van een wonder die in je buik groeit…

vind het voor die ene vrouw echt verschrikkelijk trouwens…marye…

zit je in de hele medische molen en dan kom je er achter op een hele botte manier dat je vriend al 1 1/2 een relatie heeft met een ander…

terwijl jij allemaal behandelingen ondergaat…

hoe ongelooflijk :twisted: ^&(^&^&%%$#%&(()_()%^#$@ :twisted:

die vent is echt gewoon ziek… :twisted:

@Missygirl1983 wrote:

:wall: das dom zeg… :wall:

juist als je er niets mee te maken hebt moet je het programma zien vind ik…

dan krijg je tenminste inzicht wat het allemaal met je doet en wat het inhoud…

Precies, een vriendin van mij heeft inmiddels ook alledrie de ICSI behandelingen gehad, en nu pas snap ik werkelijk wat het met iemand doet.

Ik vond het zeer boeiend/emotioneel/interresant en mooi gemaakt!

Zelf Caroline vond ik leuk en oprecht geínteresseerd overkomen. :clap: