Babyboek: mijn eerste jaren

Voor de jongens heb ik van mijn moeder 2 boeken gekregen voor de eerste jaren (je weet wel, van die mijlpaalboeken).

Nu ben ik voor ons meisje ook weer op zoek naar zo’n boek.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn er zoveel…

Wie weet een leuke?

Het liefst heb ik een boek dat de eerste 4 of 5 jaar bijhoudt en dus niet alleen het eerste jaar.

Voor de jongens heb ik (Jesse) Anne Geddes en (Tijn) Pluk v.d. Petteflet.

Bedankt voor de tips!

Groetjes,

Willy :-*

Ik heb voor onze jingens het boek van Pauline Oud.

Niet helemaal wat je zoekt, want heb eerst “Baby’s eerste jaar” en daarna “Mijn opgroeiboek” (alle mijlpalen van 1 tot 4 jaar), maar ik vind ze wel ontzettend leuk :inlove:

Ik heb voor Keira ook de boeken van Pauline Oud, ook die Marieke heeft en dan nog ‘Mijn negenmaanden dagboek’ en ‘Kraambezoekboek’ en voor oma heb ik nog die van ‘Mijn kleinkind’ gekocht.

De versie van Pluk van de Petteflet heb je ook in de meidenvariant.

Romi, waar kan ik die vinden? Via google kom ik hem niet tegen.

Ik heb gekeken naar de boeken van Pauline Oud, maar dat is inderdaad niet wat ik zoek.

Toch bedankt voor de tips!

Groetjes,

Willy :-*

Romi, heb hem inmiddels gevonden, hij heet dan Floddertje!

Ziet er super uit, eens kijken waar ik hem kan kopen!

Bedankt!

Ik was er ook naar opzoek en heb vandaag een leuke casette gevonden met drie boekjes van Pauline oud. Voor 30,- heb je dan het kraambezoek, baby’s eerste jaar en het opgroei boek, echt een aanrader!

Ik heb het boek “pap en mam vertellen over jou” is een boek vanaf zwanger tot 12 jaar, dus eigenlijk de hele basisschool leeftijd. Het zijn niet overdreven veel dingen die je per jaar moet bijhouden en als ze wat ouder zijn moet je de kinderen ook vragen gaan stellen en die antwoorden opschrijven. Echt een super leuk boek, ik werk hem meestal voor de verjaardagen bij en ben er dan echt niet heel lang mee bezig en zo krijg je toch een leuk document van baby tot puberteit.