Baby wil alleen slapen met lawaai, help!

Ties is nu een weekje oud, maar meneer wil niet in zijn bedje slapen, alleen als er iemand aan het rommelen is boven.

Zo gauw als ik hem beneden neer leg in de box met lawaai, is meneer vertrokken naar dromeland.

Ook is hij verschrikkelijk hongerig.

Heeft iemand tips? Is zo’n beer met baarmoeder geluiden wat hiervoor?

Ik wil hem namelijk niet aanwennen om alleen maar in de box te slapen.

mischien een muziekje aandoen als hij in zijn bedje ligt?

‘Waw, wat handig!’ dacht ik meteen! :lol: :wink:



Misschien een radio op de achtergrond laten spelen,… in de gang ofzo? :think:

Succes! :thumbup: :wink:

Dat is eigenlijk wel logisch, als je bedenkt dat het 9 maanden lang nooit stil geweest is voor hem. Ik zou hem óf lekker bij je houden, óf toch in bed leggen, maar dan boven blijven rommelen. Als hij dan in zijn diepe slaap is, wordt hij dan ook nog wakker als het stil is? Misschien kun je de deur open laten, zodat hij je blijft horen?

Hij heeft nu een radio op zijn kamertje, maar tot nu toe helpt dat zeer weinig. We zullen wel zien hoe het gaat. Bedankt voor het meedenken!

kan ook zijn dat hij jullie wil horen, mischien een bandje opnemen waarop je praat of liedjes zingt?

Bas sliep goed in zijn bed 's avond s en 's nacht, maar overdag ook erg slecht. Ik heb hem de eerste weken in de reiswieg gelegd en dat ging prima, eerst beneden en na 4 weken leeftijd de eerste keren de reiswieg in het bedje gezet en ook dat ging goed. Nu slaapt hij eigenlijk altijd in zijn bedje, maar soms nog steeds opgevouwen in de reiswieg omdat hij daar overdag toch het best in slaapt.

ik zette de stofzuiger aan in het begin toen sil er net was en dat werkte als een tierelier… :oops: :mrgreen: zodra hij sliep zette ik hem uit…

:lol: :lol: :lol:

Mijn meisje wou boven in haar bedje ook nooit slapen… En ik dacht dat dit te maken had met het feit dat het te stil was, dus vanalles geprobeerd…Na 8 weken zoeken, zonder resultaat heb ik gewoon haar bedje een keertje verplaatst (naar de andere kant van de kamer) en raar maar waar; vanaf toen heeft ze gewoon doorgeslapen boven…

Daar heb ik ook nog aan gedacht, eventuele aardstralen.

Maar die zitten hier gelukkig niet.

Babyfoon andersom wegzetten? Dus de zender bij jullie (kletsklets, rommelrommel) en de ontvanger bij hem? ( :mrgreen: , maar misschien niet eens een heel gek idee :think: )

Hier ook eentje die het beste slaapt met herrie! Amy dan… :mrgreen: Als ze niet kan slapen, overdag dan, ga ik stofzuigen en is ze zo vertrokken. Verder hebben we altijd een radio aan voor het slapen gaan.

Probleem opgelost hier.

Heb nu een beer met baarmoedergeluiden :eh: en dat helpt!

Goed zo! :clap:

Zoals ik het lees heeft je baby een hele normale primitieve behoefte aan zijn gewoontes van in de buik, en aan zijn mama Daar kreeg/pakte hij de voeding die hij nodig had en hoorde alle geluidjes… en was hij dicht bij mama. Koop anders een draag doek, zodat hij bij je is, daar misschien rustiger van wordt , beter slaapt etc.Ik kan niet anders zeggen dan dat je baby een signaal afgeeft en alleen jij kan die voldoen.

succes,

sascha