baby vast in een kdv

Moeder Yula Willimas was iets later dan gewoonlijk omdat ze met haar auto naar de garage moest vanuit haar werk. Ze had al een paar maal gebeld met de kinderopvang maar kreeg steeds een antwoordapparaat aan de lijn. Tien minuten voor sluitingstijd waren de lichten uit, de deur op slot en was iedereen al naar huis.

De Australische moeder dacht dat misschien een familielid haar kind had opgehaald, omdat het dagverblijf niet had teruggebeld. Eenmaal thuis belde ze een uur lang alle familieleden af, maar niemand had Xavier opgehaald.

De 30-jarige reed terug naar het kinderdagverblijf en hoorde zoontje Xavier hard huilen. Hij was uren lang alleen achtergelaten. Williams besloot een ruit in te gooien en in te breken om haar kind te bevrijden.

Met het jongetje gaat alles goed. Er is een onderzoek ingesteld naar het kinderdagverblijf

het moet ook niet gekker worden :shock:

:shock: :shock:

oooh wat erg!!!

jeetje ik zou mijn kindje noooit maar dan ook nooooit weer naar die leidsters brengen zeg!

Jeetje, hoe kunnen ze nou een kind vergeten? Hebben ze geen schriftjes, maken ze niet de bedden op voor ze weggaan, ruimen ze niet op… enz. Je kijkt toch altijd of alle kindjes zijn opgehaald? Je houdt toch een gesprekje met de ouders hoe de dag was gegaan?

Ik zou mijn kind niet alleen niet naar die leidster(s) brengen, ik zou het van dat kinderdagverblijf halen :hand:

jemig dat kan toch niet, je hebt toch overdracht :shock: je kruist toch aan of het kind is opgehaald.

Nooit weer dat ik mijn kind naar zulke leidsters weer zou brengen.

Ik heb dit dus een keer gedroomd :oops: en sindsdien check ik wel 50x nadat alle kinderen opgehaald zijn of ze werkelijk weg zijn… het zal je toch maar gebeuren!

echt :shock:

te gek voor woorden!

@Affie wrote:

Ik heb dit dus een keer gedroomd :oops: en sindsdien check ik wel 50x nadat alle kinderen opgehaald zijn of ze werkelijk weg zijn… het zal je toch maar gebeuren!
ik ook en daarom check ik ook altijd alles meerdere malen

:shock: het zal je gebeuren pppffff

wij houden ook lijsten bij hoor…als er een kind word opgehaald dan krassen we de naam meteen door…

ooh ik, dit heb ik ook eens gedroomd.

Ik check de bedjes en de ruimtes altijd twee keer.

En als ik op de fiets naar huis zit, ga ik in mn hoofd nog eens alle kids en ouders na!

:shock:

@knollie1 wrote:

Ik check de bedjes en de ruimtes altijd twee keer.

En als ik op de fiets naar huis zit, ga ik in mn hoofd nog eens alle kids en ouders na!

ik ook

verschikkelijk als je je kindje hoort huilen en het gebouw al is afgesloten :shock:

:shock: :?

Ik heb jaren geleden wel eens ingevallen op een kdv waar iets vergelijkbaars gebeurde. De kinderen van de groep waar ik inviel waren allemaal opgehaald. Ik ging toen naar de andere groep om te zien hoeveel kinderen de andere invalleidster nog had. Er waren aan het einde van de dag geen vaste leidsters meer aanwezig. Zij gaf aan dat alle kinderen waren opgehaald. Na het opruimen ging ze bij de buitendeur een sigaret roken en ik wachtte even tot ze daarmee klaar was, zodat we samen zouden afsluiten. Toen kwam er opeens een papa aan die zijn kind kwam ophalen. Zij wist niet eens dat dit kind er was. Zij was 's middags begonnen toen alle kinderen op bed lagen en de andere collega had de kinderen uit bed gehaald. Maar die was natuurlijk al lang klaar en had niet gezegd dat er nog een kindje op bed lag. Zij heeft er toen een smoes van gemaakt dat het kindje nog zo lekker lag te slapen. De slaapkamers waren ver van de groep dus misschien is dat kindje tussendoor wel wakker geweest :cry: Ik stond met mijn mond vol tanden. Toen ze het kindje uit bed haalde sliep het inderdaad nog (of alweer). Vader vond het volgens mij wel vreemd maar zei verder niets. Stel je voor dat zij geen sigaret was gaan roken? Dan waren we net voor die papa kwam weg gegaan.

Liefs Moirah

vind dat niet normaal!

Bij ons mogen helemaal geen inval leidsters als laatste op de groep staan.

Er meot altijd een vaste leidster afsluiten.

En ook smorgens beginnen.

schud met haar hoofd :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: