ik moet even mijn ei kwijt hoor!
mijn kindje van 3 weken oud heeft de afgelopen paar dagen koorts gehad, hoogst gemeten was 39,1, nu zit ze weer 24 uur op 36,4.
de artsen in het ziekenhuis hebben haar volledig onderzocht en niks gevonden.blijkbaar een virus.
ik dacht altijd dat pasgeborenen geen koorts kregen en niet ziek werden.
dat werd mij verteld door jan en alleman.
want dan zou er iets ernstigs aan de hand zijn.
in het ziekenhuis vertelden ze echter dat het vaker voorkomt maar dat het niet normaal is…
nu ben ik zo bang dat het misschien een ernstigere oorzaak heeft als leukemie bijvoorbeeld.omdat je altijd hoort dat kindjes met leukemie vaak ziek zijn.
mijn dochter is al ziek sinds ze een aantal dagen oud is.
wie heeft er nog meer een kindje gehad van een paar weekjes met koorts en dat dit later niets bleek te zijn?
Ik zou jezelf niet al te druk maken. Ons zoontje was ook ziek na zijn geboorte. Hij had een virus uit het ziekenhuis meegenomen. eerst dit goe duitzieken. Ze is nu koortsvrij toch? En als je gevoel dan nog niet goed zit kan je er altijd een keer mee naar de ha. Gewoon om na te checken… Maar het kan wel hoor, koorts als ze heel jong zijn. De dokters willen ze dan wel alleen gelijk zien om ervoor te zorgen dat ze niet uitdrogen enz.
Ik zou niet meteen van het ergste uit gaan eerlijk gezegd.
Riley was een onwijs tevreden baby, maar wel ziekig.
Oorzaak : Virusje in het ziekenhuis.
Houd het in de gaten, blijft ze drinken, en blijft ze helder is het zowiezo goed. Elk geval is ze dan niet uitgedroogd.
Wel als jij niet gerustgesteld ben, kan je haar nog is laten onderzoeken.
En is ze koortsvrij?
ja ze is nu koortsvrij!al 24 uur!
Dan zou ik me geen zorgen maken op het moment.
Zolang zij goed blijft drinken en helder uit de oogjes blijft kijken.
En als je het NIET vertrouwd, mag je zowiezo altijd bellen met de Ha §
Tes is ook onder de 3 maanden ruim 2 maanden ziek geweest, ze heeft zelfs in het UMC in Groningen gekegen met het RS virus, dat haar nekte.
Maak je geen zorgen, ze zijn er allerter op bij kindje onder de 3 maanden, maar het hoeft n iets ernstigs te zijn hoor :hug:
Hoe is het nu met je dochter?