Baby valt op rails na bevalling

Baby valt op rails na bevalling

AMSTERDAM - Een 33-jarige vrouw is in India in het toilet van een rijdende trein bevallen. De baby is rechtstreeks door de pot op de rails beland, waarna de kersverse moeder het bewustzijn verloor…

Toen Bhuri Kalbi weer wakker werd, waarschuwde ze direct haar familie en de machinist. De trein werd onmiddelijk stopgezet zodat er een zoektocht naar het kind kon worden gestart.

De baby werd uiteindelijk naast de spoorlijn gevonden en wonder boven wonder hield het geen verwondingen over aan de bizarre bevalling, meldt Het Laatste Nieuws.

De bevalling was voor Kalbi zeer onverwacht, aangezien ze pas zeven maanden zwanger was. Het kindje is in het ziekenhuis behandeld omdat het te vroeg geboren is…

Wel erg natuurlijk.

Maar wat ik niet snap Kan de navelstrenk zo snel knappen?

:shock: :shock: :shock:

jeetje hey wat een verhaal.

erg shocking vind ik het hoor.

Ja, daar dacht ik ook meteen aan: hoe zit het dan met de navelstreng? Echt bizar hoor…

Zo ik ga de komende weken maar even niet me de trein geloof ik en al helemaal niet naar de wc :wink:

Wel een wonder dat het niets mankeert verder zeg :shock:

het zal je maar gebeuren!

gelukkig een goede afloop…

ik denk dat er een kans is dat je dood bloed als je de navel streng zelf knapt, maar dat hoeft niet want heeeeeeeel vroeger toen je nog geen ziekenhuizen of vroedvrouwen waren was het ook de natuur die het deed.

@monique wrote:

ik denk dat er een kans is dat je dood bloed als je de navel streng zelf knapt, maar dat hoeft niet want heeeeeeeel vroeger toen je nog geen ziekenhuizen of vroedvrouwen waren was het ook de natuur die het deed.

Vroeger stierven er natuurlijk veeeeeeeeeeel meer vrouwen op het kraambed he…

Ik vraag mij af hoe groot dat gat is in de treinwc daar. Hier past er volgens mij geen pasgeboren baby door… :shock:

Gelukkig is alles ok met haar en de baby…pffff
Ik vraag mij af hoe groot dat gat is in de treinwc daar. Hier past er volgens mij geen pasgeboren baby door..

Dit is precies waar ik ook aan zit te denken, al met al vind ikhet een vreemd verhaal :shock:

Ik ben in India op vakantie geweest, en heb ook het genoegen gehad om in de trein naar de wc te mogen - en echt, de gaten daar zijn zo groot dat je er zelf bijna doorheen past. Misschien een flinke volwassene niet, maar een kind van een jaar of 6 zou er nog best door kunnen vallen. En het zijn sta-toiletten he, dus echt alleen een gat in de grond. Ik vond het levensgevaarlijk (nou wil je sowieso niet in India voor de lol naar een openbaar toilet, maar goed).

Dus ik kan me wel iets voorstellen bij dit verhaal.

Gelukkig is het goed afgelopen!

@Madre wrote:

@monique wrote:

Vroeger stierven er natuurlijk veeeeeeeeeeel meer vrouwen op het kraambed he…

Ik vraag mij af hoe groot dat gat is in de treinwc daar. Hier past er volgens mij geen pasgeboren baby door… :shock:

Gelukkig is alles ok met haar en de baby…pffff

ja idd daarom zeg ik ook dat er wel een kans bestaat dat het wel goed kan gaan. want vroeger ging het natuurlijk ook vaak genoeg wel goed.

maar goed blijft een vreemd verhaal

@Madre wrote:

nou... ik denk ongeveer even groot als 10 cm. ontsluiting????
Ik denk zeker dat daar een pasgeboren baby door kan... zeker met 7 maanden zwangerschap.
Zo'n baby is nog helemaal slap en elastisch...

En wat de navelstreng betreft zou het ook goed kunnen kloppen hoor.

Of de hele placenta is meteen meegekomen óf de navelstreng is geknapt.

Als er een arm of een been afgerukt word worden de bloedvaten afgeknepen dus dat zal bij een navelstreng niet veel anders zijn.

Ga maar eens heel hard aan een rietje trekken, zelfde effect.

(Manlief werkt bij het spoor, heeft het eea geleerd daar qua ongevallen :sick: )

Ja hij zal het wel weten ja.