baby te vondeling gelegd

Vreselijk…

Gelukkig is Lily ‘goed’ terecht gekomen…

Ik moet de hele tijd denken aan wat er in het hoofd van die moeder om is gegaan, toen zij haar kindje daar neerlegde.

Ze leest nu in de pers gelukkig dat het goed gaat met haar dochter.

:kaars:

@hendrika wrote:

UTRECHT - Bij ziekenhuis Diakonessenhuis in Utrecht is zondag een baby te vondeling gelegd. Dat meldt een politiewoordvoerder.

Het meisje werd zondagmiddag gevonden door twee voorbijgangers. Naar omstandigheden gaat het goed met de baby van een paar dagen oud, aldus de politie.

Ze ligt in de couveuse. Wie de moeder is van het meisje is niet bekend.

jee hier krijg ik een brok van in mn keel vreselijk :cry: :cry: :cry:

ik las het vanmorgen in de krant vond het zo erg om te lezen :cry: ben erg nieuwsgirig naar de rede van de moeder wel … maar dat het nog voorkomt echt te gek voor worden :shock:

Dat het nog voorkomt?

Hoeveel kinderen zijn er afgelopen jaar wel niet voor dood achtergelaten in prullenbakken en bij garages.

Plekken waar ze niet gevonden zouden worden en waar geen hulp voor ze was.

In eerste instantie denk ik ook je legt je kind toch niet te vondeling!?!

Maar de gedachte dat ik blij ben dat deze vrouw haar hoofd erbij had en haar dochter achterliet bij een ziekenhuis overheerst.

dat ze het kind een naam geeft vind ik heel mooi. Teken van verbondenheid.

Ik denk dat de keuze om een kindje te vondeling te leggen niet zomaar gemaakt is. Wat dames voor mij al schreven, er zijn genoeg kinderen die een heel ander lot te wachten stond.

Die arme moeder, hoe moet je je voelen, hoe wanhopig moet ze zijn en hoeveel verdriet moet ze hebben?

Ik ben blij te lezen dat dit kindje gezond en wel in het ziekenhuis ligt en hoop dat ze een lang en gelukkig leven mag leiden!