baby stikt in fruitpap

In een kinderdagverblijf in het Vlaams-Brabantse Zellik is vrijdagnamiddag een baby gestikt in haar fruitpap. De vader van het meisje vond zijn dochtertje, helemaal blauw, op een verzorgingskussen in de crèche. Hij probeerde haar nog te reanimeren, maar dat lukte niet. De zwaar aangeslagen ouders zijn boos omdat de crèche vandaag gewoon opnieuw opengaat.

“Omstreeks 18.30 uur werd de politie verwittigd. In het kinderdagverblijf was een zes maanden oude baby omgekomen. Het meisje had blijkbaar 's middags een papje gekregen en was daarna in bed gelegd”, zegt Daniël Noens van de lokale politie. Toen een paar uur later de middagrust voorbij was, bleek dat het meisje helemaal wit zag. De spoeddienst van het UZ Brussel stuurde onmiddellijk een ziekenwagen. De hulpverleners poogden het kindje te reanimeren, maar elke poging mislukte.

De politie verwittigde het parket, dat een onderzoek startte. De ouders werden door de dienst slachtofferbejegening opgevangen. De baby was een meisje van een tweeling. (belga/sps)

:cry: :cry: :cry:

kippenvel…

:cry: :cry:

:kaars:

huh heeft de vader het meisje gevonden???

:shock: :shock: :shock:

En dan de kdv weer opgoooien! Pfff

@Sweet-Love wrote:

Tja wat dan, moeten de andere kinderen en ouders dan maar vrij nemen? :roll:

Met alle respect hoor… :kaars: :**:

Snap niet dat er eerst staat dat het kindje blauw zag en verderop staat dat het wit zag, beetje tegenstrijdig…

Mij is het ook niet helemaal duidelijk…

Ben benieuwd voor het verdere onderzoek…

En ze zeggen: gestikt in de fp, kan evengoed wiegendood geweest zijn…

Vind het wel raar: uren later vonden ze het wit in bed…bij ons checken we wel iets vaker :think:

in ieder geval: :kaars:

jeetje wat erg zeg :cry: :cry:

Uit onderzoek is gebleken dat ze in ieder geval al niet gestikt is in de fruitpap…

Wiegedood of door het geven van medicatie: daar denken ze nu nog aan en dit onderzoek kan nog weken in beslag nemen.

Heftig, je zou je kindje maar zo aantreffen.

Vreselijk…

@Rooike wrote:

@Sweet-Love wrote:

Tja wat dan, moeten de andere kinderen en ouders dan maar vrij nemen? :roll:

Ja idd dan maar vrij nemen ja ! Naar zo’n kdv breng je je kind toch niet :evil:

:shock: Krijg hier helemaal kippevel van! :o

Vera schreef:

Krijg hier helemaal kippevel van

Ja, meis ! Ik ook !!!

Woon hier op 10 km vandaan. :shock:

Zellik hoort bij Groot - Asse en Asse is waar wij wonen.

Ik ken de mevrouw van het kdv niet, ga dus niet oordelen én zeker niet geloven wat bepaalde media er van maken. bah !!!

Die mensen zijn hun kindje kwijt (ze was een deel van een tweeling)én dat is vreselijk.

Het kan inderdaad nog weken duren vooraleer duidelijk wordt wat de overlijdensoorzaak is.

:cry: :cry: Vreselijk !!!

liefs

Gerda

Ik vind het maar een raar en onduidelijk verhaal :think:

Vreselijk dat het gebeurd is natuurlijk! :kaars: :**:

ik las vandaag op Belgische teletekstpagina:

De autopsie heeft uitgewezen dat het kindje NIET in haar fruitpapje gestikt is.

Het meisje is aan de gevolgen van wiegendood gestorven…

:cry:

:kaars: voor dit :**:

liefs

Gerda