Baby speel en springtafel (boek bart smit)

Is dit goed voor de heupen? Zo’n loopstoel niet maar hierin lopen ze niet … In mijn familie komen heupproblemen voor dus van daar.

Hij staat ook in boek van intertoys!

Hoi

met de speel en springtafel heb ik geen ervaring, maar als je belang hebt, dan heb ik nog wel een v-tech baby walker voor je. Wou hem net op mp zetten :smiley:

Stuur maar een pb’tje als je hem wilt.

Groetjes,

Heleen

dat is een loopstoel? of is dat zo’n duw ding waar ze achter kunnen lopen …

Wat ik bedoel is een soort stoeltje waar het kind in zit, dit kan 360 graden draaien…

deze dus…

http://www.intertoys.nl/speelgoed/activiteiten-centrum-baby-569878.html

Ik heb wel eens slechte verhalen gehoord over de babybouncer. Is een soort babyschommel/spring ding die je aan het plavond kan hangen. Die zitting lijkt er wel een beetje op. Verder vind ik het erg lijken op een gewone loopstoel

deze hang je niet aan plafon. lijkt idd op loopstoel met grote verschil dat ze neit lopen … maar is dit goed voor heupen? kan het nergens vinden…

Ik heb ook zoiets gehad van Fisher price, maar hier komt zó’n ding niet meer in huis !!

Mijn dochtertje vond het wel geweldig hoor, maar als we haar aan haar handje vast hielden om te lopen, zat ze alleen maar te springen omdat ze niet beter wist van dat ding.

Slecht voor de heupjes lijkt me niet, zodra ze wat steviger zijn.

Ze staan op hun voetjes en hangen er dus niet in, maar je laat ze er natuurlijk ook geen uur inzitten :think:

Maar hoe oud is je meisje eigenlijk ?

tja zelf ben ik nooit zo’n fan van die dingen (die babywalkers vind ik wat anders of een kind nou een stoel pakt of zo’n ding :lol: )… maar is je meisje er niet al aan de grote kant voor?

haha ja is niet voor tl, maar voor de beeb die hopenlijk een keer komen gaat …

@Cariska wrote:

haha ja is niet voor tl, maar voor de beeb die hopenlijk een keer komen gaat …

vond het ook al zo ‘vreemd’ :lol:

Persoonlijk vind ik het niet fijn, om mijn kind in zo een ding te stoppen (ook niet in een loopstoel overigens).

Persoonlijk zitten ze er nooit echt recht in wat niet goed voor de rug kan zijn, en de heupjes tja… als je wel al in familie hebt…

Ik weet niet of het aan mijn kinderen ligt, maar die van mij zijn nogal bewegelijk dus daar zou ik echt niet met zo’n ding aan hoeven komen :slight_smile: al vanaf het moment dat ze konden rollen/tijgeren/kruipen wilden ze het liefst alle vrijheid(dus ook snel de box weg :wink: ). Zelfs de kinderstoel aan tafel is vaak al drama en de wandelwagen ook :shifty: Ze willen gewoon alle kanten op kunnen :wink:

Dus of het wel of niet schadelijk is weet ik niet, maar het is nog maar de vraag of je kind het wel leuk zou vinden :slight_smile: Op het kdv hebben ze overigens zo’n activiteitentafel, en die vinden allebei ook nu nog leuk 8) :lol:

Zo eentje dus:

Ik heb inderdaad zo’n duwding :wink:

@Heleentje wrote:

wat zou je daar eventueel nog voor willen hebben?!!?

noem dat trouwens altijd babyrollators :lol:

@mamaMarije wrote:

@Heleentje wrote:

wat zou je daar eventueel nog voor willen hebben?!!?

Wat jij er voor over hebt :mrgreen: .

'k Heb geen idee eigenlijk, daarom staat 'ie ook nog niet op mp. Stuur maar een pb’tje als je een leuk bedrag in je hoofd hebt :wink: .

Rollator klinkt wel vriendelijker dan duwding 8)

tjeetje wat een lelijk ding zeg… echt voor geen goud zou ik die in mn woonkamer willen… :lol:

Maar buiten dat vind ik het ook niet echt ontwikkelingsstimulerend speelgoed of echt iets toevoegen, eerder beperkend. En dan ook nog het risico met die heupjes, ruggetje… Nee ik zou er echt niet aan beginnen.

Ik zou denken dat het niet goed is voor de heupjes… te smal gedeelte waar ze op zitten, waardoor de beentjes naar beneden hangen of ze op de grond staan. Zelfde idee als die baby bjorn drager qua zithouding/zitvlak als ik het zo zie.

Ik zou het zelf iig niet doen (hier ook heupproblemen in de familie).

Lijkt mij ook niet goed voor de heupjes. Ik denk dat een kindje het wel leuk vindt. Maar als je kindje er niet te lang in zit (2 keer 10 min. op een dag) kan het best. En ook niet te jong. Zelf heb ik ook een babyrollator (zo noemen wij het ook altijd, haha) en zo’n activiteitentafeltje.