baby sluit ouders buiten

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2006113/Baby_sluit_ouders_buiten.html

slim kind :shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar moet er stiekem niet aan denken… zie mezelf al staan, en die kleine helemaal alleen binnen! Wat er allemaal niet kan gebeuren… ieks! :snooty:

Zoiets is mij ook een paar maanden geleden gebeurd, ik was boodschappen aan het uitladen, Laura liep voor me uit en gooide zo de deur voor mijn neus dicht. Ik had wel de sleutel bij me, maar ze had meteen het beveiligingsslot (grendel) aan de binnenkant vastgemaakt (ik wist niet eens dat ze dat kon).

Stond ik daar door de brievenbus op haar in te praten, of ze alsjeblieft de deur weer wilde openmaken … dan voel je je echt stom zeg. En zij maar doodleuk zeggen “nee” en nog keihard lachen ook, blijkbaar vond ze het wel een leuk grapje. Gelukkig deed ze na een paar minuten wel weer open. Maar dat waren lange minuten voor mij.

mijn zoontje heeft me ook wel eens buitengesloten, moest even de was buiten ophangen doet ie de deur dicht en de dievenklauw erop :shock:

gelukkig werkt manlief 1 straat van ons vandaan dus snel erheen gerend en de sleutel van de voordeur opgehaald. maar was wel bang hoor, hij was toch eventjes alleen toen ik de sleutel moest halen duurde maar 5 min. maar toch :?

:mrgreen: Ja, zoiets zou mij denk ook wel kunnen overkomen :angel: Alhoewel, als ik buiten het balkon op moet, zet ik haar in de box.

En neem sinds ik die kleine heb ook de mobiel mee in mijn zak, voorheen lag die altijd in mijn tas en controleer wel 10x of ik mijn sleutels in mijn hand heb als ik de deur van het huis of auto dichttrek.

:lol: :lol:

heb het ook gehad met Luna ik stond in de tuin en zij draait de sleutel even om van de tuindeur :doh: heb toen m’n ouders gebeld die wonen in de buurt

Dat heb ik al 2x gehad de 1e keer was Yeline nog klein volgens mij was ze rond 1 jaar lekker in huis aan het spelen. De hond zat in de keuken en ik gooide snel wat weg in de container dus doe de achterdeur even snel dicht. En toen sprong de hond tegen de deur aan en raakte met het neergaan op de grond net de onderste knip van de deur. Daar stond ik dan in de tuin (gelukkig had ik de deur van de kamer naar de keuken dicht, dat de hond (bernersennen) niet bij Yeline kon komen) heb bij de buren mn ouders gebeld en die hebben de reservesleutel gebracht.

En afgelopen zomer heeft Yeline me buiten gesloten we woonde nog maar net in ons nieuwe huis en moest wat hebben uit de schuur. Dus Yeline in de kamer gelaten en ik snel ff naar de schuur, doet mevrouw net als de hond deed de onderste knip erop. Maar deze krijgt ze dus zelf nooit open omdat ze eerst een knopje moet indrukken voordat die omhoog kon. Stond ik weer buiten :wall: gelukkig stond de keukenraam op een kiertje dus ik van alles uit de schuur gehaald om met een plat stuk gereedschap tussen de raam te komen om zo de shuif omhoog te krijgen dat ik het raam open kreeg. Gelukkig kon ik zo vanaf een stoel er tussendoor kruipen op het aanrecht, het overkomt me nu geen 3e keer meer, heb nu een reservesleutel buiten verstopt :lol:

Dat moet ik ook maar eens doen Chantal. Ik zoek wel ene plekje in de tuin waar niemand de sleutel kan vinden.