(baby) Slee

Stijn wordt in februari 1 jaar, en er wordt een strenge winter verwacht en nu zoek ik een slee.

Liefst opvouwbaar en met zitje + iets om Stijn vast te zetten?

Of een baby slee?

Wie helpt me?

@mimi82 wrote:

Stijn wordt in februari 1 jaar, en er wordt een strenge winter verwacht en nu zoek ik een slee.

Liefst opvouwbaar en met zitje + iets om Stijn vast te zetten?

Of een baby slee?

Wie helpt me?

Ik heb een babyslee en ik wil hem vanwege de ruimte graag kwijt.

(De jongste twee krijgen namelijk een nieuwe slee op hun verjaardag.)

PB me maar even.

Wat is een babyslee??

Ik kreeg laatst nog een tip…zo’n kinderstoelbakje van Ikea op een gewone slee vastzetten schijnt ook goed te werken.

wij hebben een opvouwbare slee en met een losse leuning (leuning hebben we van buurvrouw gekregen).

Ik deed daar een buggyzak bij op en dan met een riem door de sleuven waar normaal de buggydingen doorheen gaan en dan vast aan de leuning.

Zat goed stevig hoor :thumbup: (en voordeel… hier kon er gewoon een 2e voorzitten op de slee).

En idd, het ikea kuipje op een slee vast zetten met een riem of band werkt ook prima.

Wij hebben gewoon een houten slee, met een rugleuning die eraf kan, en dan bond ik haar met een sjaal gewoon vast. Dekentje onder haar billen en klaar.

Als topicstarter er één heeft, heb ik ook wel belang bij een babyslee… :roll:

@Tierrr wrote:

Als topicstarter er één heeft, heb ik ook wel belang bij een babyslee… :roll:

Ik heb nog geen PB ontvangen en wil hem graag kwijt, dus mail me gerust.
alex wrote:
Wat is een babyslee??

quote]

Dit is een baby slee

Vrienden van mij hebben de Maxicosi op een houten slee vast gemaakt. Zo kunnen ze de slee ook nog gebruiken als hun zoontje groter word.

Deze hebben wij besteld :

bij de sleeshop

Babyslee Stiga Cruiser Rood

€27.50

De Cruiser is de verbeterde versie van de Froggy. De slee voor de allerkleinsten heeft nu een iets verhoogde zitplaats, voor extra comfort. De cruiser met een brede onderkant, waardoor de kans op omkiepen zeer klein wordt. De voetensteun met ribbels zorgt ervoor, dat het water goed kan aflopen, zodat uw kind geen natte en koude voeten krijgt. Geschikt voor kinderen tot 3 jaar. Met trektouw en gordel. Gemaakt in de EU.

Maat: 68x55

Wij hebben een oud bobike fietsstoeltje op de slee geschroefd. Ideaal :smiley:

@Imfe wrote:

Wij hebben een oud bobike fietsstoeltje op de slee geschroefd. Ideaal :smiley:

Is ook een idee idd! Nou hebben wij nog geen oud bobike stoeltje,

Maar zag in het boek van Intertoys een opvouwbare slee + een stoelte met tuigje voor in totaal 52 euro.

En had bij de folders 2 bonnetjes met 15% korting.

Stijn krijgt elke maand 5 euro van opa en oma dus denk dat we daar de slee maar van gaan kopen!

Wij hebben toevallig zaterdag een slee binnen gekregen van Intertoys. Inklapbaar van hout, zitje kun je ook je kindje in vast zetten :thumbup:

@tijgertje1982 wrote:

Vrienden van mij hebben de Maxicosi op een houten slee vast gemaakt. Zo kunnen ze de slee ook nog gebruiken als hun zoontje groter word.

bij de sleeshop

€27.50

De Cruiser is de verbeterde versie van de Froggy. De slee voor de allerkleinsten heeft nu een iets verhoogde zitplaats, voor extra comfort. De cruiser met een brede onderkant, waardoor de kans op omkiepen zeer klein wordt. De voetensteun met ribbels zorgt ervoor, dat het water goed kan aflopen, zodat uw kind geen natte en koude voeten krijgt. Geschikt voor kinderen tot 3 jaar. Met trektouw en gordel. Gemaakt in de EU.

Die ziet er ook goed uit zeg!

@Sennapen wrote:

@tijgertje1982 wrote:

bij de sleeshop

€27.50

Die ziet er ook goed uit zeg!

Ja die ziet er zeker mooi uit, maar om die nu te kopen en over een paar jaar alsnog zo’n houten.

Ik zal wel ff op MP kijken, mss staat daar nog een goedkope 2e hands

Wij hebben de Baby Dream van KHW, niet echt goedkoop (maar hebben hem gekregen ;)) en niet inklapbaar, maar wel met stoeltje (kan er vanaf als ze groter zijn) èn - super practisch - met DUWSTANG (kan er ook vanaf, zit ook gewoon een touwtje voor aan)! :thumbup: :slight_smile: