baby sieraad,..word dat nog steeds gedaan?

wij hebben bij de doop van onze zoon een super leuk doosje gekregen met muziek er in…let wel: “ik ga slapen, ik ben moe”, dit zingen we altijd als we de kids naar bed brengen…en nu dus als muziekdoosje gekregen…helemaal super…



wat ik zelf ook erg leuk vind is het volgende…wij hebben een zilveren bekertje gekregen met zijn naam er in gegraveerd en een echt zilveren bestekset met zijn naam er in…leuk voor later en voor nu kun je het gebruiken…



persoonlijk vind ik een armbandje meer voor een meisje…dus die heeft mijn dochter destijds gekregen…

@mamaMarije wrote:

@aapie wrote:
Ik zelf zou er nooit voor kiezen om mijn jongens met een armbandje om te laten lopen.vind het voor jonge kinderen gewoon niet leuk.

Als jongens ouder worden en bij volwassen mannen vind ik een stoere armband juist wel leuk.




En ik moet er dus niet aan denken dat 1 van mijn oudste 2 jongens met een armband om zou gaan lopen. Vind het er dus juist bij oudere jongens niet leuk uit zien.



Zo zie je maar weer dat ook daarin ‘smaken’ weer verschillen :slight_smile: .



Maar bij een meisje kan het altijd (al is het misschien wel een idee om de naam er nog niet in te zetten… stel dat opa/oma hetzelfde idee nou hebben… 2 is ook wat overdreven).




Ik bedoel ook nog ouder dan jouw oudsten. Denk meer aan de leeftijd va 14 :wink:

Maar t is idd maar goed dat smaken verschillen. Anders was niemand uniek.



Ik vind het idee van Desirée ook heel leuk.

@aapie wrote:

Ik zelf zou er nooit voor kiezen om mijn jongens met een armbandje om te laten lopen.vind het voor jonge kinderen gewoon niet leuk.

Als jongens ouder worden en bij volwassen mannen vind ik een stoere armband juist wel leuk.



Maar voor een meisje een naamarmbandje…ik zeg doen!




Muts, je vind het voor jongere kindjes wel leuk alleen niet bij jongens. :lol:

Wat ik dus niet zou willen is een oorbel he bij Roan :sick: :sick: . Hopelijk wil ie later zelf ook niet :shifty: :silenced:

Ik heb er zelf eentje, en dat vind ik heel leuk (van mezelf als baby dus he). Persoonlijk vind ik sieraden bij jonge kinderen niet mooi, maar mijn eigen armbandje vind ik erg schattig. :inlove:



Tja, beetje stom antwoord dus eigenlijk :oops: :oops: :oops:



Ik vind het iig wel een mooi kadootje, en zou er als ouder blij mee zijn, ookal zou ik het niet perse omdoen.

Mijn nichtje is laatst gedoopt en ik heb mijn zusje gebeld ivm het armbandje…bleek namelijk dat ze er al 3 gekregen had…heb toen een boekje besteld met haar namen en in het verhaal komt haar naam, die van haar ouders en broer voor, ook is er voor in het boekje of achterin vermeld dat ze het van ons gekregen heeft met haar doop.

Wij hebben al onze kids met de opdracht/doop een naam armbandje gegeven…

en met ons trouwen kregen ze een ketting

Ben ook niet zo van de armbandjes voor kindjes. Maar ik vind het wel een leuk kado als ik het gekregen zou hebben.



Zo’n bestek set met naam erin vind ik veel handiger en erg leuk. Hier hebben de dames beide een setje gekregen van de buren. En wordt dagelijks gebruikt. En ieder heeft zijn setje dus geen gezeur over wie welke wilt.



Groeten

Isle

Mijn vriendin is goudsmid. Zij heeft een mooi zilveren armbandje gemaakt voor Imme. De letters zijn er niet in gegraveerd, maar liggen erop. ben er heel blij mee. Juul heeft er geen, vind ik niet zo leuk bij een jongen.

soort van bedelarmbandje? Als ze dat nog niet hebben…



Zelf ben ik niet zo van de sieraden bij jonge kids.

Zoals oorbelletjes etc.

Alhoewel ik een armbandje dan minder “erg” vind, en soms zelfs wel schattig.

Dames bedankt voor de reacties :thumbup:

Ben er wel uit wat ik ga geven.



Ik ga van de week eens langs de juwelier om te zien wat ze daar hebben,…thanx :stuck_out_tongue:

Ja hoor, Eline kreeg er met haar geboorte ook een.