baby overstuur..

Daphne wil sinds 2 dgn niet meer op bed. Zodra ze in haar bedje gelegd wordt is ze woest! Het is alleen goed als je der op tilt en uit der kamertje gaat. Ik troost der af en toe en leg der dan weer op bed. zucht ik vind echt heel zielig want ze huilt al zeker een half uur. Ik voel me zo slecht… :cry:

Probeer of ze lekker in de wagen wil liggen, misschien lekker ergens in de schaduw…

B´Elanna wilde zomers ook nooit in haar bedje, maar sliep uren in de wagen…



Persoonlijk zou ik haar niet teveel laten huilen met dit warme weer. OK, haar haar zin geven is ook niet de beste optie, maar wagen is misschien een mooie middenweg???

Ze slaapt :slight_smile: Ze heeft 3 liedjes van de babyfoon gehuild en nu slaapt ze. Ik trooste haar wel tussendoor, maar was allee goed als ik uit haar kamertje liep met der. In de wagen wil ze nooit slapen evenals ze maxicosi. Mijn zzoon huilde zich tot 1,5 jaar in slaap hoop van zegen dat Mup dit niet ook gaat doen. Ze slaapt nu en heb der net een :-* gegeven en even gekeken of ze goed lag en der speentje nog had …

brr vind nooit zo =fijn huilende kids :frowning:

nu duimen draaien voor vanavond :wink:

Hoop dat het gaat, Riley heeft vanaf 12.30 u gehuild tot half 4 , en vanaf half 5 … en hij ligt nu op bed… maar weet niet of hij slaapt…

Ow jeee jij ook sterkte :hug:



zucht 30 min bezig geweest… naast de gestaan, geknuffeld en speen geplugd. Ze sliep voor 6 min nu kermt ze weer :?

@veertje wrote:

Ow jeee jij ook sterkte :hug:



zucht 30 min bezig geweest… naast de gestaan, geknuffeld en speen geplugd. Ze sliep voor 6 min nu kermt ze weer :?


:hug: :hug:

Ze slaapt, nu ga ik wel ff checken hoe ze ligt … en dan me huis opruimen…

Dat is nooit leuk Sylvana een huilend kindje! Ik kan er ook slecht tegen hoor. Gelukkig is Daphne toch gaan slapen…