Baby overleeft botsing met trein

Een Australische baby van 15 maanden is maar net aan de dood ontsnapt. Uit bewakingsbeelden van een treinstation is te zien dat een kinderwagen van het perron afglijdt en vervolgens geraakt wordt door een aankomende trein.

Wonderbaarlijk genoeg heeft de baby alleen een paar schrammen en sneetjes. Een ambulancemedewerker noemt het een wonder dat de baby nog leeft.

De baby en diens 3-jarige broer waren met hun oma op het station. De oma heeft de politie verteld dat ze even wegkeek en toen de kinderwagen van het perron af zag glijden. Volgens de ambulancemedewerkers was de vrouw zo erg van slag dat ze niet meer kon praten.

Jeetje zeg, het zal je maar gebeuren, doet me denken aan een filmpje van een tijd geleden.

Oma zal wel flink geschrokken zijn :shock:

Jeetje :shock:

toen ik de titel zag dacht huh dat was toch al een tijdje geleden maar dus alweer :shock:

Ik heb het als lokettiste bij NS ooit mee moeten maken dat er een kindje aangreden werd…

Heb laatst mega ruzie gehad op een station, omdat ik een moeder vroeg haar rondrennende kleuters bij zich te houden…

Begrijp op stations vaak de nonchalance van ouders niet.

Ik word echt zo misselijk van deze verhalen…

Godzijdank heeft dit kindje zoveel geluk gehad…

Ik zie vaak de beelden nog voor me.

Gelukkig maar dat dit kindje weg is gekomen met slechts wat schrammen en het overleefd heeft! Die kans acht je niet groot als je een kinderwagen voor een trein ziet rollen denk ik.

@Bren1970 wrote:

Begrijp op stations vaak de nonchalance van ouders niet.

Ga niet heel vaak met de kinderen met de trein, maar ik word dan bijna raar aangekeken als ik mijn kids op een bankje zet en ze daar moeten blijven zitten tot de trein waar we in gaan stil staat… vind het ook veels te eng dat er misschien eentje van het perron afklettert.

Kijk met ze vanaf dat bankje het perron wel rond en je kan de trein heel goed aan zien komen rijden… doordat we niet vaak gaan is dat al bijzonder genoeg voor ze :wink:

Hier ook zo MamaMarije… en vooral handjes vasthouden…

Maar goed, ik ben echt paranoia…

Die zuigkracht van intercity’s is niet cool…

arm kind:(

en die oma zal daar nog wel even van wakker liggen.

echt een wonder dat het allemaal goed afgelopen is.

ik durf de buggy of alaina’s handje al niet los te laten bij de bushalte of een drukke weg.