wij werken beide wisselende diensten.
Soms wordt mn meissie wel f wakker, maar slaapt dan meestal wel weer verder. Ze heeft er meer problemen mee als ik vroeg weg ga, als wanneer mijn man vroeg weg gaat.
wij gaan er wel meteen uit zodra de wekker afgaat, en kleden ons ergens anders aan.
Ze wordt niet wakker van de wekker. Dus verder geen probleem.
Mijn partner werkt ook in ploegendiensten en toen onze zoon nog bij ons lag, zorgde hij er voor dat als zijn spullen al klaar lagen in de badkamer.
Als zijn wekker ging liep hij door naar de badkamer
Onze zoon is nooit ergens van wakker geworden.
Mijn man werkt ook in ploegen. Ik zet mijn wekker dan om 05.00 uur met een zacht muziekje. Al onze slaapkamers hebben een raam boven de deur (heel irritant) en daarom hebben we die van de badkamer afgeplakt. Manlief kleed zich daar aan en dan heeft niemand last van het licht of lawaai.
Als ik vroeger op moet met werken doe ik hetzelfde. Ik leg alles dan klaar in de badkamer en beneden leg ik dan mijn haarspullenneer zoals een fohn enzo.
Iedereen slaapt dan lekker door. Het lastigste is de terugkomst van de nachtdienst. Dan is het rond half 7 en dat is net het punt van wakker worden. Soms heb ik pech en soms niet.