ik heb twee weken geleden twee paar splinternieuwe baby nikes besteld voor floris.(deze zijn best duur) dus ik was hartstikke blij dat ik ze eindelijk binnenhad. :dance: ik had twee verschillende maatjes besteld 16 en 17 dit zou normaal gesproken toch moeten passen zou je denken :think: maar ik ben bang dat meneertje de grote voeten van mijn man geerft heeft want de schoentjes passen gewoon niet.weg bijna 60 euro :roll:
ruilen kan ik ze helaas ook niet omdat mijn man de doosjes waar ze in zaten gelijk al verscheurt had en bij het oud papier had gegooit :roll:
of doe ik nu gewoon iets fout bij het aantrekken van de schoentjes? ik bedoel wat kan je er fout aan doen zou je denken…of vallen nikes gewoon heel erg klein? :think: ik vond ze zooooo stoer en nu heb ik er niks aan snik
deze zijn het.
je kunt eens proberen of er in de schoen een los zooltje zit wat je eruit haalt, dit kun je doen op het voetje passen om te zien of ze zo wel passen (en het dus inderdaad met het aantrekken te maken heeft of niet)
Anders gewoon even meten met een cm-er kan natuurlijk ook.
Balen… als ze niet passen… marktplaats?
gr
muts
Dat is zeker zonde zeg!!!
ik denk dat het meer aan de breedte ligt helaas.meneer heeft hele brede voetjes.
Als je Floris’voetjes opmeet en de onderkant van de schoentjes klopt de maat wel?
Zou natuurlijk idd kunnen dat ie brede voetjes heeft of een hoge wreef waardoor ie er niet inkomt. Das wel heel zonde zeg :thumbdown:
Doorverkopen dan maar en het volgende paar aanschaffen in een winkel mét je mannetje mee voor de maat.
tjeeee da’s balen :wall:
Isa is nu 15 maanden en heeft echt al maanden (sinds september :shifty: ) haar babynikes mt 17 aan, passen nog steeds perfect :shock:
maar goed, mijn meisje is klein en heeft smalle voetjes…
Ik zou ze op marktplaats zetten denk ik :think:
ja ik denk idd maar dat ik dat ga doen ook al krijg je dan er natuurlijk bijna niets voor terug :? de volgende keer als ik weer schoentjes ga kopen dan neem ik hem idd mee naar de winkel en bestel geen schoentjes meer online…he damm ik kan hier echt van balen…ze zijn zoooooo stoer :inlove:
Denk dat het aan de wreef ligt als hij er niet inkomt… babyspek he :mrgreen:
@Mip wrote:
Als je Floris’voetjes opmeet en de onderkant van de schoentjes klopt de maat wel?
Zou natuurlijk idd kunnen dat ie brede voetjes heeft of een hoge wreef waardoor ie er niet inkomt. Das wel heel zonde zeg :thumbdown:
Doorverkopen dan maar en het volgende paar aanschaffen in een winkel mét je mannetje mee voor de maat.
ik heb wel eens gehoort dat je dan een paar mm erbij op moet tellen?ja ik had ze idd niet opgemeten,maar er stond dat het was voor baby’s vanaf 6 maand en meneer is nog niet eens 5 maand…mischien dom van me maar ik ging er dan gewoon vanuit dat het wel zou passen :doh:
Ik heb dat bij Fenna ook altijd, koop ik leuke schoentjes, goede maat, maar die kleine stalpootjes wpassen er gewoonweg niet in… had van de week bij vee en dee nog leuke gekocht , gelukkig waren die maar 10 euro… maar die paste ze dus alweer niet, die oxxy schoentjes zijn ook altijd een ramp bij fenna… ik heb ze maar aan mijn vriendin gegeven, die is zwanger van een tweeling, nu maar hopen dat er een meisje bij zit
@merel33 wrote:
@Mip wrote:Als je Floris’voetjes opmeet en de onderkant van de schoentjes klopt de maat wel?
ik heb wel eens gehoort dat je dan een paar mm erbij op moet tellen?ja ik had ze idd niet opgemeten,maar er stond dat het was voor baby’s vanaf 6 maand en meneer is nog niet eens 5 maand…mischien dom van me maar ik ging er dan gewoon vanuit dat het wel zou passen :doh:
Nixniet dom :naughty: Het is mij ook overkomen, denken dat baby’s standaard voeten hebben en online leuke schoenen uitzoeken en dan bij ontvangst ontdekken dat het van geen kant gaat passen. :wall:
Gelukkig kon ik het boeltje terugsturen.
Dus ik neem geen risico meer en neem Sam én zijn voeten altijd mee tegenwoordig :mrgreen:
wat zonde zeg en ze zijn juist zo leuk!
Nike valt volgens mij ook wel klein
Ik en P hebben beide maat 43 van “normale schoenen” en onze nike’s zijn 44,5 :oops: :roll:
@kimmiejj wrote:
wat zonde zeg en ze zijn juist zo leuk!
Nike valt volgens mij ook wel klein
Ik en P hebben beide maat 43 van “normale schoenen” en onze nike’s zijn 44,5 :oops: :roll:
ja mijn man heeft zelfs maatje 46 en ik 36 maar ik koop altijd 39 omdat mijn voeten zo breed zijn dat ze alleen maar in 39 passen met watjes voorin de schoen…natuurlijk moet floris mijn brede voeten weer erven grrrrrrr :roll:
Ik krijg bij Sven z’n schoentjes (puma maat 18 ) ook moeilijk aan
maar dat komt omdat hij z’n teentjes omkrult als ik de schoen
aan z’n voetjes wil doen. Dan lijkt het alsof de schoenen te klein zijn…
voor Elise hadden we ook zachte schoentjes, reebokjes maat 17 en dat ging perfect met een maand of 5-6. Ze waren toen wel al snel te klein maar die voetjes groeien dan ook als kool… Nu heeft ze met 19 maanden maat 21 . Tja, doorverkopen of bewaren voor een evt. 2e… is het enige wat ik kan bedenken. Of een leuk kraamkadootje voor iemand die een jongetje krijgt? Ze staan wel onwijs stoer op de commode
volgende keer adidasjes doen?
mijn man heeft heel brede voeten en adidas past hem het lekkerst aan sportschoenen/voetbalschoenen.
balen van de doosjes, ik had wrs best boos geweest op mijn man :oops:
:inlove: vind die bovenste ook helemaal leuk!!! Jammer is dat he heb ook al eens gehad met slofjes :?
Ik heb t bij de nikes ook gehad :roll:
FIeke had ze gekregen van iemand voor haar verjaardag (kostte mij dus niets :dance: ) maar ze kon
ze ook niet aan omdat ze n te brede voet heeft. Heb ze gelijk maar terug gegeven zodat ze ze konden ruilen
Hier dus ook n kind met brede voeten
oeh wat een prijzen!
Ik heb pas nikes voor Vince gekocht bij de outlet in Roosendaal (zit er ook 1 in roermond en lelystad) voor 17 euro!
misschien een tip
Nikes vallen vaak een maatje kleiner dan een gewone schoen.
Mijn zoontje van 18,5 maand oud heeft zelf schoenmaat 25/26 en met Nikes zou hij dan al zelfs een 27 moeten,omdat ze dus kleiner vallen.
Ikzelf heb van Nike maat 44 en mijn man 45.
terwijl ik maat 42,5 a 43 heb en mijn man maat 44.
Ik heb zelf ook grote voeten en ook nog eens hele brede voeten.
Dus ja kindjes groeien dan ook snel hun schoenen uit.
Groetjes Bianca