Baby niet willen slapen-> Osteopaat? -> GEWEEST!!!!

Na de eerste afspraak ging het bij mijn zoontje ook weer wat achteruit. Meteen gebeld en ik kon de volgende dag terecht. Na de 2e behandeling is het tot op heden goed gebleven.

Mijn zoontje slaapt juist overdag zonder bakerdoek en 's nachts met omdat hij met doek gewoon langer slaapt dan zonder.


Hij rekt zich namelijk wel heel veel/vaak uit tijdens het kreunen en stinnen. Hoofdje naar achteren, dus...

Dit herken ik ook. Geen idee wat daar de oorzaak van is. Weet iemand dat?

Hier ook met Marijnnaar de osteo. Ze heeft nu twee behandelingen gehad. Hebben jullie steeds na een behandeling dirèct enig resultaat bemerkt of duurde dat een paar dagen?



Ik kan nu namelijk, na 2 behandelingen nog niet zeggen dat ik een compleet ander kind heb… De dagen gaan redelijk goed, maar vanaf eind v.d. middag/begin v.d. avond is het één en al drama. Exact hetzelfde verhaal als Judith. Vechten tegen het in slaap vallen…

Hier ook geen totaal ander kind hoor. Wel iets vooruitgang, maar nog steeds veel onrust. Het in slaap vallen is hier ook nog steeds erg moeilijk. Heb al ingebakerd, maar dat leek een paar keer goed te gaan en nu slaapt hij daar moeilijker door. Ik heb zelfs het idee dat zijn nekje weer achteruit is gegaan, dus we zullen zien wat de osteo zegt donderdag. Ik weet wel dat de meeste kinderen 's avonds onrustig zijn, dus wellicht dat dat iets wat blijft. Ik merk wel dat ik een beetje ritme heb gekregen in zijn onrust (let wel, geen ritme van voedingen en slapen hoor!) en ik zo mijn weggetjes afleg om hem in slaap te krijgen en te zien wat wel of niet werkt en ik moet zeggen dat dat al veel rust heeft gegeven. Iets wat mij aan de andere kant weer onrust geeft als ik straks weer moet werken en een ander (gelukkig mijn moeder) weer alles moet uitvinden. Ik hoop maar dat dat ook goed gaat.



Succes!

Die van mij is 's avonds ook onrustiger en wakker maar volgens mij hebben veel baby’s dat.

Ik denk dat de meeste baby’s wel iedere dag een huiluurtje hebben. Ik heb wel eens gelezen dat ze de dag van zich af huilen (net zoals wij bijvoorbeeld aan onze partners vertellen wat we die dag gedaan hebben, baby’s doen dat huilend)

Ik ga er dan ook maar echt voor zitten en neem hem bij me. Op zich werkt dat voor beide partijen het prettigst.



Ik zag dezelfde dag wel direct resultaat maar in de dagen daarna ging dat weer achteruit.

Na de tweede behandeling zag ik ook weer direct resultaat en dat is gelukkig zo gebleven.

Wel is hij gewoon bewerkelijker dan dat mijn eerste zoontje was op die leeftijd.

@Roos wrote:



Ik zag dezelfde dag wel direct resultaat maar in de dagen daarna ging dat weer achteruit.

Na de tweede behandeling zag ik ook weer direct resultaat en dat is gelukkig zo gebleven.

Wel is hij gewoon bewerkelijker dan dat mijn eerste zoontje was op die leeftijd.




Hier dus exact hetzelfde!!!

Is donderdag de tweede keer dat je gaat Diddle?

Misschien dat het resultaat dan blijvend is…



Ik moet morgen terug voor controle.

Donderdag is inderdaad de tweede keer. Er zit tussen de afspraken 2 weken. De osteopaat zei dat ik af kon bellen als het beter ging, maar we gaan mooi wel.

Tussen de 2 behandelingen van mijn zoontje zat maar 4 dagen. Eigenlijk zat er ook 2 weken tussen maar ik heb meteen gebeld toen het weer slechter ging en ik kon gelukkig meteen terecht.

Dit keer zit er ook 2 weken tussen.



Misschien als je belt dat je ook nog eerder dan donderdag terecht kan?

Wij zijn met J.esse 3x bij de osteopaat geweest toen hij een paar weken oud was. Het resultaat was niet zoals we verwacht hadden en dus zijn we naar de chiropractor geweest. Na 3 behandelingen hadden we een heel rustig tevreden kindje, dat veel beter sliep en dronk.

Wij mogen 18 aug met Jesse naar de osteopaat. Ik ben benieuwd! :pray: