ik snap er geen biet meer van dames.ik hoop dat jullie me kunnen adviseren in dit.
chatlotte sliep altijd voorbeeldig :thumbup: je legde haar neer en ze ging direct slapen.
sinds 3 dagen is het een drama…ik zal uitleggen wat er aan de hand is.
je legt haar in bed.gaat prima,maar na een minuut draait ze zich op haar zij en gooit haar nek naar achteren (een soort kommavorm achterstevoren zeg maar.zo valt ze in slaap om na een kwartier krijsend wakker te worden door waarschijnlijk een zere nek of arm.
ik of mijn man proberen haar dan heel voorzichtig weer recht te leggen,waardoor ze echt keihard begint te krijsen.na een kwartiertje is alles weer goed waarna ze zich weer in een komma gooit waarna we weer met een krijsend kindje zitten.
dit begint tegen 19.00 en duurde afgelopen nacht tot dik 02.00 de avonden er voor waren al niet veel beter helaas.
hebben jullie enig idee wat dit kan zijn en waarom ze dit doet? ze doet het alleen in haar bedje en in de box is er niets aan de hand :think:
als we haar alleen maar aanraken aan haar armpje of nekje zet ze het al op een krijsen als we haar uit die kommavorm proberen te halen.
hellep?
Ik zou gewoon even de huisartsenpost bellen.
Als er dan al wat met arm of nek is dan kunnen ze er meteen was aan doen.
Ik heb juist wel eens begrepen dat kinderen juist heel ontspannen zijn als ze in zo’n kommavorm slapen en dat je ze dan juist niet recht moet leggen.
Maar ik heb dat alleen van horen zeggen.
Mijn zoontje sliep ook altijd zo maar werd dan niet om het kwartier krijsend wakker.
Voor de zekerheid misschien toch even de HA vragen? Heeft ze er overdag (in de box) ook last van?
Nina slaapt zo ook het liefste; zo gauw we haar neerleggen, speentje erin, knuffel voor d’r handjes en hup: in een komma (grappige benaming ). Zo heeft ze ook heel lang in m’n buik gelegen. Ze is een hele tijd een sterrekijkertje geweest.
Misschien een tip (wat ik bij Nina merk :think: ) dat ze dan graag iets boven haar hoofdje heeft. Dus alsof ze met haar hoofdje die druk nog wil voelen. Een knuffeltje of zo, en dan het liefst nog met haar voeten tegen de spijlen. Misschien dat eens proberen, anders weet ik het ook niet :think: …
Waar ik ook nog aan zit te denken: zou ze last van haar oortjes kunnen hebben?
Succes ermee!
Groetjes, Anne
nou ik weet niet wat het geweest is,maar het schijnt voorbij te zijn…we hebben afgelopen nacht eens weer normaal kunnen slapen. :thumbup:
nu lag ze weer gewoon op haar rug met de handjes omhoog.