Lev heeft koorts en met de zetpillen zakt het niet.
Nu mag je echt niet aan zijn hoofdje komen, want dan doet het blijkbaar pijn.
Hij zit ook de hele tijd met zijn handjes op zijn hoofd, niet bij zijn oren trouwens maar echt op zijn hoofdje.
Ik vind het eigenlijk wel heel zielig er uit zien. Verder is hij best vrolijk (hoewel hij nu als snapt dat je als zieke mini-man ook moet gedragen als een zieke man : jammeren 8) )
Ik heb geen idee wat ik nog voor m kan doen nu. Hij heeft nu 3 zetpillen gehad en de 4e wil ik wel graag voor vannacht bewaren.
Misschien iets koels voor op zijn hoofdje?
Niet te veel licht om hem heen?
:thumbup: dank je!
Hij werd er direct ontspannen van, doekje met koel water op zijn hoofd. Hij viel daarna meteen in slaap.
Had hij dus wel echt hoofdpijn denk ik.
Nu nog hopen dat de koorts wel gaat zakken, hij heeft eigenlijk nu de max. dosis gehad voor vandaag en het zakt niet :evil:
@lydia wrote:
:thumbup: dank je!
Hij werd er direct ontspannen van, doekje met koel water op zijn hoofd. Hij viel daarna meteen in slaap.
Had hij dus wel echt hoofdpijn denk ik.
Nu nog hopen dat de koorts wel gaat zakken, hij heeft eigenlijk nu de max. dosis gehad voor vandaag en het zakt niet :evil:
Jeetje wat vervelend dat de koorts niet zakt. Raar ook, zou toch moeten met een paracetamol.
Zielig kindjes met hoofdpijn…Gelukkig hielp het koele doekje…
Lotte is voor het eerst koorstvrij, sinds 4 dagen.
Temp. schommelde tussen de 39 en 39,4 en wilde met paracetamol niet zakken.
Gisteren toch maar de huisarts gebeled en langs geweest. zij heeft in ieder geval kunnen uitsluiten dat er een ontsteking was in oren, keel en longen. Zij dacht zelf aan een virus (omdat Lotte ook had gespuugd en haar ontlasting erg dun was) en gaf aan dat de koorts Vrijdag weg moets zijn, anders zouden ze gaan testen voor urineweg infecties etc.
Lotte kon niet goed tegen fel licht en harde geluiden, zij vond een koel doekje in nek en op voorhoofd ook erg fijn. Het klinkt een beetje hetzelfde. Helemaal omdat de panadol helemaal geen effect had/ heeft.
Ik zou toch even bellen met de huisarts als ik jou was. Gewoon even uitsluiten dat er niet ergens een ontsteking zit. Kan nooit kwaad lijkt me.
Heel veel sterkte en dikke knuf voor Lev.
Ziek zijn is niet leuk!
@Ellen69 wrote:
Lotte is voor het eerst koorstvrij, sinds 4 dagen.
Temp. schommelde tussen de 39 en 39,4 en wilde met paracetamol niet zakken.
Gisteren toch maar de huisarts gebeled en langs geweest. zij heeft in ieder geval kunnen uitsluiten dat er een ontsteking was in oren, keel en longen. Zij dacht zelf aan een virus (omdat Lotte ook had gespuugd en haar ontlasting erg dun was) en gaf aan dat de koorts Vrijdag weg moets zijn, anders zouden ze gaan testen voor urineweg infecties etc.
Lotte kon niet goed tegen fel licht en harde geluiden, zij vond een koel doekje in nek en op voorhoofd ook erg fijn. Het klinkt een beetje hetzelfde. Helemaal omdat de panadol helemaal geen effect had/ heeft.
Ik zou toch even bellen met de huisarts als ik jou was. Gewoon even uitsluiten dat er niet ergens een ontsteking zit. Kan nooit kwaad lijkt me.
Heel veel sterkte en dikke knuf voor Lev.
Ziek zijn is niet leuk!
hoi,
ik zou ook even de huisarts bellen, je weet nooit, misschien een oorontsteking, lev snel weer beter worden :hug: :-*
gr melanie.
heb net gebeld omdat de koorts steeg tot 39.8.
Niet zo lekker.
Hij moet veel drinken, meer kan je nu even niet doen.
Als hij morgenochtend nog koorts heeft dan weer bellen…
ok. een knuffel voor lev, snel weer beter worden :hug: :-*
gr melanie en ilona :inlove:
:hug:
voor Lev, en ook voor jullie want dat zal weer een gebroken nacht worden vrees ik
Hoe was het nou bij de HAP?
gisteravond ben ik dus naar de hap geweest met m.
Om vijf uur had hij 39.8 en om zeven uur 40.1
Dat vond ik een beetje eng worden.
Maar de wachtkamer bij de hap zat vol koortsige babietjes met allemaal hetzelfde.
Onze eigen huisarts had gelukkig hap-dienst dus dat was wel fijn. Het moet vanzelf over gaan, er gaat een virus rond en er is niet veel aan te doen.
Dus gisteravond maar een zetpil gegeven en toen HEEFT HIJ TOT HALF ACHT DOORGESLAPEN :shock: :dance:
Ook wel eens lekker…
Al moet ik zeggen dat ik niet doorsliep en steeds even moest kijken :oops:
Hier inderdaad hetzelfde verhaal en koorts is nu weg.
Lotte nog wel wat onrustig en kan nog niet zoveel hebben, maar dat is ook niet zo gek denk ik dan.
:-*
Aanvulling:
Lotte heeft nu allemaal rode bultjes (Had HA al aangegeven dat dit kon gebeuren). Toch nog even met HA gebeld en kreeg de bevestiging dat we hier dus inderdaad met de zesde ziekte te maken hebben. Kans lijkt me vrij groot dat lev dat dus ook heeft -> 3 - 5 dagen flinke koorts die plotseling zakt, gevolgd door aanval van rode bultjes die ook naar een paar dagen weer wegtrekken.
Hoe is het met Lev?
goed, dank je!
Ik moet zondag nog weg he
Dus hij moet wel.
Hij slaapt veel en is erg bleek maar de koorts wordt steeds minder gelukkig.
Niks aan he als je kind wat heeft…
@lydia wrote:
goed, dank je!
Ik moet zondag nog weg he
Dus hij moet wel.
Hij slaapt veel en is erg bleek maar de koorts wordt steeds minder gelukkig.
Niks aan he als je kind wat heeft…
Nee, het is te zielig. Het liefste zou je het overnemen…
Als je zondag niet kan dan hoor ik het he