Baby meegsleurd door trein

Een jonge moeder in het Australische Melbourne heeft donderdag de schrik van haar leven gekregen. Ze zat op de trein te wachten en liet de kinderwagen waar haar zes maanden oude baby in lag even los. De buggy rolde het spoor op en kwam onder de trein terecht die op dat moment kwam aanrijden. (Foto: RTL Nieuws)



Het kind heeft het ongeluk wonderwel overleefd en heeft er slechts lichte verwondingen aan gehouden. Dat is vooral te danken aan de lage snelheid waarmee de trein het station binnen reed. De kinderwagen werd dertig meter meegesleurd.



De verwondingen van de baby vielen enorm mee. Het kind had alleen bult op zijn hoofd. Ambulancebroeders noemden het ‘wonderbaarlijk’.



De baby werd uit voorzorgsmaatregelen toch overgebracht naar het ziekenhuis. Het kindje is inmiddels weer thuis en maakt het goed.



Een dag voor het ongeluk was in Australië juist een nationale campagne van start gegaan om ouders te wijzen op de gevaren met kinderen in de buurt van treinperrons. De campagne richt zich zelfs speciaal op kinderwagens omdat die gemakkelijk van een perron af kunnen rollen. Zo blijkt …





http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/10_oktober/16/opmerkelijk/Baby_overreden_door_trein.xml

brrrrrr wat moet die moeder gevoeld hebben :cry: die denkt daar gaat me kindje die is dood maar nee alleen een bult :shock:



die heeft een engel gehad kan niet anders

Ik heb het ook gezien, stond er ook van te kijken dat het kindje niet dood was.

Maar dan schrik je wel zeg :shock:

@romata wrote:

Ik heb het ook gezien, stond er ook van te kijken dat het kindje niet dood was.

Maar dan schrik je wel zeg :shock:




mijn maag draaide om :cry:

Ik zag het net op het nieuws :shock: Zat even met mijn hand voor mijn mond van schrik. Niet te geloven, wat een mazzel hebben zij gehad!

@Matsjo wrote:

Ik zag het net op het nieuws :shock: Zat even met mijn hand voor mijn mond van schrik. Niet te geloven, wat een mazzel hebben zij gehad!




ja echt he



ik zet de wagen ALTIJD op de rem :roll:

toen ik de beelden zag draaide mijn maag zich ook om. vreselijk naar gezicht, wat moet die moeder zich machteloos en rot gevoeld hebben en wellicht schuldig… angstig, vreselijk…



vreselijk ongeluk die god zijn dank goed is afgelopen :thumbup:

Ik heb t ook gekeken, ik schrok me helemaal wezenloos, die arme vrouw zal zich rot geschrokken zijn, bah wat naar om t zo te zien zeg.