Baby mee naar school!!!!

Morgen krijgen onze leerlingen een workshop baby in bad doen en nu hoorde ik dat de instructeur de pop wilde gebruiken.



Heb gezegd dat ik zoon maar mee neem, dan hebben ze levend materiaal :wink:

Is een stuk leuker en beeldender dan zo’n pop die niet erg nat mag worden en die je niet in kunt smeren achteraf.



Ben zo benieuwd hoe het gaat he.

En trots natuurlijk (want het zijn mijn eigen leerlingen dus ik moet wel even showen met baby he 8) )

Ik ga voor je hopen dat niet uitgerekend dan Lev het op een brullen zet tijdens zijn badje… :wink: :pray:



Wat een leuk idee trouwens zeg… Zulke onderwerpen zouden ze best vaker mogen doen.

doen ze ook wel vaker maar dan hebben ze geen baby voor handen :smiley:

Mijn vader is leraar en mijn moeder kwam elke keer als hij opnieuw vader geworden was o*4x in totaal) ook even baby-badderen! :inlove:

En het leuke is: een van de jongetjes uit mijn vaders klas staat op de foto dat hij mij in bad doet, en is nu een goede vriend van me haha!

Kan me herinneren dat mijn moeder ook met m’n zusje op school kwam toen zij net geboren was. Ik zat toen op de kleuterschool en had ook zo’n baby-projectje. Heb zelfs de tekeningen over de beeb van de klas nog ! :inlove: