baby maar aan een kant voelen

Hoi allemaal,



Ik heb een vraagje, ik ben nu 21 en 1/2 week zwanger. Mijn placenta ligt aan de voorkant.



Ik voel de baby maar aan een kant. Aan de linkerzijde en linksbovenin en onderin. Aan de rechterkant voel ik de baby nooit.



Wie heeft dit ook en weet wat dit is? Ik vind het een beetje raar.



Liefs SUzanne

Ik heb dat ook, bij mij ligt de placenta aan de rechterkant dus daar voelde ik ook niet veel, nu wel nu is de beeb ook een stuk groter en sterker als met 21 weken he, dus geen zorgen meid :hug:

Dat is niet raar hoor! Mijn kindje ligt nu al vanaf het begin aan de rechterkant. Ik voel het onderin en bovenin. Mijn placenta ligt aan de achterzijde. Ik heb veel echo’s elke twee weken en kindje ligt altijd het zelfde, dus is ook te verklaren waarom ik het alleen aan die kant voel. Maak je geen zorgen vraag het anders ook eens aan je vk voor extra geruststelling.

Ja, ikke. Vanaf week 20 lag Lissa met haar hoofd naar beneden, haar billen en rug naar rechts en lag ze met haar handjes linksonderin te wriemelen en met haar voetjes tegen mijn maag te schoppen. Die wilde zeker weten dat ze de weg naar buiten niet uit het oog verloor want ze is nooit anders gaan liggen. Overigens had ik de placenta ook aan de voorkant.

hoi,



ik had dat ook hoor.

het kindje ligt denk ik het lekkerst zo.

maar als jij je zorgen maakt vraag je het toch even aan je vk/gyn.



groetjes

Ik had ook de placenta aan de voorkant, Lianne lag altijd aan de rechterkant, koppetje naar beneden, voetjes boven en met het gezichtje naar mijn rug toe. Zo heeft ze de hele zwangerschap gelegen. Ik voelde haar dus altijd op dezelfde plek. Pas aan het eind van de zwangerschap voelde ik haar meer aan de linkerkant, omdat ze toen groter was. Maar echt van de ene kant naar de andere kant schuiven of koppeltjeduiken, deed ze eigenlijk nooit.



Op zich is het helemaal niet vreemd en het kan ook geen kwaad. Ik denk dat je het vanzelf op een andere plek gaat voelen als het kindje wat groter is.

Hoi,



Bij mij lag de placenta ook aan de voorkant en ilona had een voorkeur voor links :wink:

Ook was het een rustig kindje, wat me in heel de zwangerschap 1 x een zere rib bezorgd heeft.

en ze is nu nog rustig :wink:



hoe is het verder met je ?



gr melanie

Bij mij ligt de placenta aan de buikkant…

De beeb ligt rechts en met het kopje naar boven…

Ook ik voel alleen maar schopjes etc etc etc etc aan de linkerkant boven en onder

Bedankt voor al jullie antwoorden.



Ik maakte me dus zorgen voor niks. Ik ga dinsdag naar de verloskundige, ik vraag het ook nog even aan haar.



Liefs SUzanne