Baby in Mexico 'komt tot leven' in grafkist

Baby in Mexico ‘komt tot leven’ in grafkist

(Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis ‘weer tot leven gekomen’. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.



De ‘wederopstanding’ vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.



En te bedenken dat dat babietje bijna levend begraven was :shock:



Gelukkig zat er een engeltje op zijn schouder :dance:

:shock: Het zal je gebeuren!!!



Ook maar goed dat hij net op tijd begon te huilen. En nu maar hópen dat het een medische fout was (en hele erge fout weliswaar) en dat er geen opzet in het spel is…

oh, dat vind ik echt schokkend :shock:



Wat gruwelijk en fijn voor die ouders! Ik denk grotendeels fijn hoor! WOW!

:shock:

ik dacht dat zoiets alleen maar in films voorkwam ! :shock:

ik snap niet hoe zoiets kan, zo’n kindje wordt toch niet op de dag van de bevalling begraven??? :shock:

@marijke79 wrote:

ik snap niet hoe zoiets kan, zo’n kindje wordt toch niet op de dag van de bevalling begraven??? :shock:




Ze schijnt afgelopen maandag te zijn geboren. Dus blijkbaar heeft ze het toch een paar dagen zonder voeding gedaan. :think:

Wat Bizar…

en wat een groot Wonder !!

In veel landen word je wel op de dag van overlijden of de dag erna begraven.

Wat een wonderbaarlijk verhaal…

@Judith75 wrote:

@marijke79 wrote:
ik snap niet hoe zoiets kan, zo’n kindje wordt toch niet op de dag van de bevalling begraven??? :shock:




Ze schijnt afgelopen maandag te zijn geboren. Dus blijkbaar heeft ze het toch een paar dagen zonder voeding gedaan. :think:




en zonder bewegen en geluid :think:

gek hoor



maar als ouders wel het wonder waar je op hoopt :wink:

Wat een bizar verhaal :shock: Het zal je kind maar wezen.