baby gevoelt

ik denk dat ik toenstraks de baby gevoelt heb voor het eerst

erste keer dat ik wat voelde dacht ik hey dat voelt anders als mijn daremen

nog een minuut later op de zelfde plaats voelde ik het weer

een vriendin van mij zecht dat haar verloskundige zecht dat het nu echt nog niet kan

ben ik nou gek :roll: waren het gewoon echt mijn darmen dan?

ik vond het namelijk echt anders aanvoelen

ik voelde jayden met 17 weken, nou ja daar kwam ik dus met 19 weken achter omdat ik ook dacht dat het mijn darmen waren hihi

12 weken is vroeg, maar kan volgens mij best!

leuuuuuuuuuuuuk!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ja hoor en weet je waarom je het nu al voelt?

Het is je tweede en je herkent het ‘gefladder’ :inlove:

Ik voelde Nina ook rond deze termijn, Ryan pas met 18 weken :mrgreen:

Je kan je kindje al wel voelen hoor…

Ik kon de vk met de zwangerschap van l.yann al vertellen welke kant l,yann zat! was toen 10 weken zwanger :inlove:

Ik voelde de mijne zeker bij 15 weken en denk zelfs eerder. Volgens mijn verloskundige kan dit al wel. Vertrouw je eigen gevoel want die klopt meestal

Hey meis,

Ik schreef het een paar dagen geleden in ons topic, maar ik heb dat dus ook he. Yeline voelde ik met 14 weken al

Ook zo vroeg maar zo herkenbaar van de zwangerschap van Yeline. Het voelt echt als een plopje heb dat maar een paar keer gevoelt hoor en ook en gekriebel net alsof er een miertje rond kruipt.

De plopjes zijn echt heeeeel zacht maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat het de kleine is :inlove:

Denk echt dat je de kleine al voelt meis, je weet zelf het beste wat je moet voelen het gevoel herken je gewoon van de vorige zwangerschap. Geniet ervan :-*

ik voelde Stein ook al met 13 weken. Hij was namelijk op de echo’s ook een heel erg bewegelijk ventje.

Ik denk dus heel goed dat het kan. En idd herken je nu het gevoel

ik voelde tygo ook al best vroeg

met 14 weken terwijl er hier om mij heen ook steeds werd geroepen van welneee dat kan niet joh

nou ech wel!

en idd het is je 2de dus zou goed kunnen dat je het nu al vroeger voelt

ik voelde trouwens ook altijd precies waar tygo zat toen ik zwanger was

voor het eerst ging ik bij de vk naar het hartje luisteren

zij wil zoeken… ik zeg hij zit hier hoor!

zij weer heel eigenwijs door zoeken

weer… hij zit hiehieeeer! :evil:

nouja als u het zegt…

en ja hoor toen ze daar waar ik wees de dopler zette galmde meteen het hartje door de speaker :mrgreen:

haar woorden … HEEEEEL BIJZONDER dat je het zo goed kan voelen :eh:

ze heeft nooit meer getwijfeld aan mijn gevoel hihihihi

ja hoor ik had het ook rond die tijd

Mik meende ik met 15 weken al een keer gevoeld te hebben en met 17 weken wist ik het zeker. Tes voelde ik al in de 12de week en volgens mij verloskundige kon dat prima, helemaal omdat het de tweede was en je als mama het gevoel sneller herkend.

ja dat kan absoluut! rond de 12 weken voelde ik het ook voor het eerst :smiley: ookal word je soms wel voor gek verklaard door andere maar he jij voelt het en andere kunnen niet voelen wat jij voelt :wink:

ik weet nu wel heel zeker dat het dat wel was

want ik heb vandaag weer wat plopjes mogen voelen :inlove: :inlove:

u gaat het wat werkelijker worden zo he :inlove: :inlove:

ik heb het nu ook voor het eerst echt gevoeld…

het kan zeker wel… en vooral bij een tweede kindje…

Mijn eerste kindje voelde ik met 17 weken…

@Liamama wrote:

ik weet nu wel heel zeker dat het dat wel was

want ik heb vandaag weer wat plopjes mogen voelen :inlove: :inlove:

u gaat het wat werkelijker worden zo he :inlove: :inlove:

jah heerlijk gevoel is dat he :wink: en nu maar genieten he :wink: ik vind het ook een heerlijk gevoel alleen zijn het bij mij inmiddels geen plopjes meer :wink: :inlove:

Ik voelde het met 13 weken ook al…en het is mijn 1e zwangerschap.

met 18 weken voelde ik het de hele dag door…vonden mensen erg vroeg maar het is toch echt zo!