Baby gevoeld?

Hey meiden,



Woensdag dacht ik het ook al een keer te herkennen en nu net in mijn pauze weer.

Ik denk dat ik de kleine al gevoeld heb!

zo’n duidelijke herkenning van de fladdertjes die ik uit het begin van de eerste zwangerschap herken.

Is dit niet heel vroeg bij bijna 12 weken?



Ing

ik heb bij net iets meer dan 9 weken al beweging gevoeld :oops: :mrgreen:



Misschien zit 't 'm in de naam :wink:



Groetjes,

Ingrid

Hihi ja dat denk ik dan!!



Het was wel een heerlijk gevoel hoor!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Hier ook met 11 weken :inlove:

ik met 12 weken :inlove:

Bij Sharon 20 weken, bij Yari met 13 weken en deze beeb gisteren pas.

hier ook met 11 weken :inlove:



En eergister met 15,6 weken voor het eerst aan de buitenkant :inlove:

En gister zag ik steeds een bultje verschijnen bij mn buik waar de kleine schopte :inlove: :inlove:



geniet ervan het is zoooo heerlijk :inlove:

Hier met 10 weken :inlove:

Ik voelde ze ook al met 13 weken, nu wordt het steeds krachtiger en zelfs ik verbaas me er nog steeds over hoe duidelijk ik het voel. Nu zijn het er ook twee en zijn ze samen megadruk :inlove:

Ik ook vanaf die periode, en alleen als ik heel rustig was, bijvoorbeeld als ik net wakker werd.



Een soort trilling waar ik geen controle over had en die ik ook niet kon plaatsen als darmbeweging o.i.d.



Later werd het sterker en gebeurde het ook als ik rustig op een stoel zat. Pas met een week of 16 wist ik zeker dta het vanaf het begin de baby is geweest :slight_smile: (kende tenslotte het gevoel niet)

Het is pas 2 x ofzo geweest. Ten minste dat ik het me bewust was.

Kijk uit naar de weken dat het regelmatiger is :inlove:

dat kan best hoor…!



Ik ha het bij mn dochter met 17 weken voor het eerst en bij onze tweede met 12 weken heeeel af en toe een bewegingkje… :inlove: :inlove:

ze zeggen dat het vaak bij een tweede kindje eerder te voelen is… :inlove:

Hier ook met 12 weken de eerste vlindertjes en schopjes bij 16/17 weken. en vanaf 25 weken een constante boxpartij in de buik! Bij beide zwangerschappen ongeveer hetzelfde.



Geniet er maar flink van! Ik wilde dat hij bij mij nog als vlindertjes aanvoelde :o Wat er nu gaande is in mijn buik is af en toe echt niet leuk meer. Beeb probeert mijn ribbenkast wat te verbouwen om meer ruimte te krijgen :lol: :lol: Maar ja, een levendige beeb is een goed teken denk ik dan altijd maar. Al denk ik dat niet direkt als ik 's nachts weer eens wakker schrik van een fikse por in een of ander ingewand …

De eerste voelde ik met 14 weken en de tweede al met 8 of 9 weken. Toen dacht ik ook dat dat echt nog niet kon, maar het werd al snel duidelijker voelbaar en het was toch echt het beebje wat ik toen dus al gevoeld had. Het kan dus blijkbaar echt wel :D.

De tweede beeb voelde ik ook al veel eerder hoor, bij een week of 12/13 geloof ik, of tenminste: ik herkende de bewegingen eerder denk ik…



Groetjes, M-J

:inlove: Dacht dat ik vorig week wat voelde, maar wist ook niet wat ik moest voelen. Maar na gisteren :inlove: de hele dag met een :smiley: gelopen.



Ik voelde weer die hele kleine kriebeltje, alleen nu meer :inlove:

Een vriendin van me voelde ze bij alle drie heel erg vroeg, week of 12 volgens mij. :inlove: Ik zef pas bij 20 weken, tenminste toen kon ik 't echt plaatsen dat ik het ‘echt’ voelde. :inlove: