Wie weet waar je een baby fotoreportage in of rondom 's-Hertogenbosch kunt laten maken?
bij justmarried!!! (zie haar wwww).
Heeft zij ook de fotoreportages van Jassie & Saba gemaakt?
Dan wil ik ook! Die waren zo mooi! :inlove:
@preggie wrote:
bij justmarried!!! (zie haar wwww).
Ik heb het haar meerdere malen gevraagd, maar op het moment doet zij geen reportages maken … jammer genoeg
ik weet alleen dat ze bij de v&d reportages maken…anne geddes fotos.
Erg mooi hoor vond ik.
:-* inge
foto’s van V&D in anne geddes stijl??? :shock:
is sherteogenbosch vlak bij eindhoven? daar weet ik wel een hele goede fotografe namelijk, zij maakt hele mooie en goede foto’s…
hoi victoria
bij de v/d kan maar dat is vrij prijzig met de reportage vond ik
ik weet iets in eindhoven kijk op de site van okiedokie
en er stond laatst hier in een huis aan huis blad iets maar die kan ik niet meer vinden denk met het oud papier mee gegaan ik zal het mee in de gaten houden dat is volgens mij hier in de buurt
Hoi hoi,
Misschien is dit wat ?
Liefs,
Patries
Edit beheer link verwijderd
Ik zou in elk geval niet naar de V&D den Bosch gaan. Ik vind het persoonlijk echt van die zoetsappige foto’s en pure geldklopperij daar… :thumbdown:
@dena wrote:
Ik zou in elk geval niet naar de V&D den Bosch gaan. Ik vind het persoonlijk echt van die zoetsappige foto’s en pure geldklopperij daar… :thumbdown:
Inderdaad, puur commercieel… zou ik ook niet doen!
@dena wrote:
Nee die vind ik ook helemaal niets :naughty: :silenced:
@smitje wrote:
hoi victoria
bij de v/d kan maar dat is vrij prijzig met de reportage vond ik
ik weet iets in eindhoven kijk op de site van okiedokie
en er stond laatst hier in een huis aan huis blad iets maar die kan ik niet meer vinden denk met het oud papier mee gegaan ik zal het mee in de gaten houden dat is volgens mij hier in de buurt
Ja haar heb ik dus ook al een paar gemailt, maar krijg dus helemaal geen reactie :think:
Ik heb van iemand al een pb gehad van iemand uit Den Bosch, maar dat kost € 95,00 :shock:
Ook heb ik nu iemand gevonden uit Vuren, ziet er kei mooi uit :thumbup: voor € 55,00
Ik ben er nog steeds niet uit :oops: er zit zoveel prijsverschil tussen sommige.
Maar ook wil ik nu een fotoreportage of pas als ze kan zitten :think:
HELPPPPP wie heeft er tips :-*
Victoria, ik zou zelf voor een echte baby reportage gaan. En ja het is onwijs duur.
Wij hebben hier van de jongens 3 foto’s van 30 bij 40 cm in de kamer hangen en dat was excl. de lijsten al 275 euro. Alleen de reportage was al 110 euro.
Maar ik vind het echte baby-achtige zo mooi! Zodra ze wat groter zijn blijven ze wat langer er hetzelfde uitzien. Dat echt hele kleine is er zo snel af.
het is wel niet dicht bij Den Bosch … maar in Oud-Gastel ( centrum) zit een hele toffe fotograaf.(van kalmthout ) Een ontzettend leuke creatieve en moderne fotografe die van mijn nichtjes echt prachtige foto’s gemaakt heeft. Hele moderne technieken ook qua kleur enzo ( bijv. soort van roze gloed bij meisjes e.d) en niet heel erg duur.
Groetjuzz, Nicole
Mijn zwager is fotograaf en woont in Asten, vlak bij Helmond. Hij maakt erg mooie foto’s en is zo duur als je het zelf wil maken. Als je intersse hebt, geef maar een seintje, dan stuur ik de link van zijn site.
Hier een voorbeeldje met Juul erop… :inlove:
Hallo Victoria,
Ik weet dat er in Wijchen een hele goede fotograaf zit (weet niet of dit te ver is). Hij is wel prijzig, maar hij maakt ook hele aparte en mooie foto’s. Zie hieronder. Kijk maar op hetportret en dan punt nl. Ik heb daar samen met mijn zus een reportage laten maken (en nog hele mooie foto’s van mezelf). En ik ga er zeker van Yana een reportage laten maken.
nog meer
Victoria misschien moet je effe contact opnemen met Nannietje, die kent een fotograaf in Rosmalen die van Nicky ook hele leuke foto’s heeft gemaakt…