baby en Center Parcs

vraagje:



Wij willen binnenkort voordat mijn verlof voorbij is graag een midweekje ofzo naar Center parcs.

maar mag een baby al in het bubbelbad? (ze is dan bijna 3 maanden)

Heb het gister op het bureau gevraagd en in het zwembad mag wel maar in het bubbelbad wist ze niet zei ze…



Iemand ervaring?

heb namelijk zo’n zin om lekker even weg te gaan maar ze moet natuurlijk wel mee mogen naar het zwembad anders hebben we er weinig aan.

onze oudste is namelijk echt een waterrat en wijzelf ook…

Wij hebben het wel gedaan met Esmée.

Vooral omdat ik de rest van de baden nogal koud vond, en het bubbelbad vond de dame heeeerlijk!

Wel mocht ze van de badmeesters niet langer dan een half uur in het water.



Je kan even de plaatselijke zwembad bellen en de instructrice van het babyzwemmen vragen?



succes! gr Dune



(ps: jippie wij gaan 28 december!!!)

Wij zijn mewt mijn zoontje (toen 3 weken) naar centre parcs geweest, hij heeft alleen maar in het bubbelbad gezeten, vond hij geweldig en dat is het warmste water.



Jekka

Wij komen net terug van een midweek… EN DIE BUBBELBADEN ZIJN FAVORIETEN BIJ BABY’S!!!



HEerlijk gaan dus!! HAVE FUN

wij hebben ook dat levi 10weken was meegenomen in het bubbelbad. wel heb ik een handdoekje meegenomen zodat ik die meteen om hem heen kon slaan wanner we eruit gingen, omdat het dan meteen zo koud is als je eruit komt.



heel veel plezier in iedergeval!!!

wat een leuke reakties allemaal, bedankt!

fijn om te horen dat het dus heel goed kan met zo’n kleintje.

Wij hebben met de jongens toen ze een paar maanden oud waren het babyzwemmen gedaan in centerparcs toen we daar op vakantie waren en dan ging je altijd aan het einde van de “les” opwarmen in het bubbelbad!

heyy



hier ook met de oudste toen der tijd in de bubbel baden geweest hoor.

zodra lindsay mag zwemmen nemen we haar ook gewoon mee ze zijn idd lekker warm en ze vinden hetheerlijk



groetjess miranda