Baby doos leuk of toch maar niet?

Is er helemaal bij in geschoten om hjet ding op te halen. iemand had me opgegeven blijkbaar want ik kreeg een mailtje dat ik hem voor de 17 febr. kon ophalen. Nu krijg ik vandaag een brief dat ik de doos nog tot 14 Maart kan ophalen.

Heb eigenlijk geen idee wat erin zit, de moeite waard om ervoor naar de winkel te hobbelen? Of zeggen jullie :hand: laat maar?

De Babydoos van Prenatal? Die is erg leuk, er zitten veel bruikbare spullen in en je kunt gratis een jaar lang lid worden van Wij jonge ouders. Ik ga hem ook weer aanvragen binnenkort! Die van Baby-dump is ook leuk. De andere dozen vraag ik niet aan, omdat je dan helemaal lamgebeld wordt en ik hoef ook geen Felicitas op mijn stoep! :silenced:

Die van het kruidvat is het niet waard om moeite voor te doen hoor :oops:

Erg hè…alles wat je gratis krijgt moet je niet over zeuren vind ik persoonlijk, maar die van het kruidvat viel mij zo tegen vandaar dat

ik zeg; geen moeite voor doen om naar de winkel te gaan hobbelen :mrgreen:

En dat bellen…tja ik zet altijd een fake nummer neer.

Felicitas heeft wel gebeld trouwens maar die heb ik vriendelijk

bedankt om langs te komen :slight_smile:

Ik vond de doos die ik op kon halen toen ik zwanger was heel erg leuk, maar voor de doos die ik op kon halen toen onze zoon 3 maanden was, zou ik niet naar de winkel rijden :oops:

Ik heb ook wel eens gehoord dat ze de doos dan opsturen. Dus je zou af kunnen wachten… :thumbup:

Het is de prenatal doos :slight_smile:

Kan inderdaad opgestuurd worden maar dan betaal je 3,99 mee voor de verzendkosten.

ik vond 'm wel handig…

Er zit een soort fisher price bakje in wat ik eigenlijk nog steeds gebruik om iets te knabbelen voor mevrouwtje mee te nemen. Lepeltje zit in het dekseltje, best handig.

verder zaten er 2 olvarit potjes in geloof ik :think:

en een flesje shout (snap nu waarom :roll:)

Ik zou even naar de prenatal hobbelen :mrgreen:

gewoon voor de leuk :angel:

@Ellen69 wrote:

Het is de prenatal doos :slight_smile:

Kan inderdaad opgestuurd worden maar dan betaal je 3,99 mee voor de verzendkosten.

Dat is volgens mij een vrijwillige bijdrage.

Toen ik hem ophaalde zat er een potje olvarit in, scheermesje en verder weet ik het niet eens meer. Iig een stuk minder dan in de Blije Doos.

gewoon ophalen joh!

er zitten best leuke dingen in, geen flauw idee meer wat eigenlijk :think: :mrgreen:

de C1000 doos vond ik trouwens de beste… dus die zou ik zeker ophalen als je bevallen bent :thumbup:

oeps! je bent dus allang bevallen :oops:

@enidan23 wrote:

oeps! je bent dus allang bevallen :oops:

Hahahaha, ja, daarom stuurden ze het “herhalingsbericht” per post :mrgreen:

Denk dat ik van de week maar even bij de Prenatal binnen ga hobbelen

Hoi,

Wij vonden de prenataldoos en die van c1000 het beste ja :thumbup:

alles is meegenomen toch :wink: :thumbup:

Ik heb ze toen zelf allemaal aangevraagt en zou het zo weer doen :thumbup:

gr melanie

Ik had de prenetal doos niet afgehaald en van de week werd ie bezorgd met de post.

Zat een potje olvarit wortel in met een lepeltje en een slabbetje.

Een paar sokjes en een scheermesje :mrgreen:

ik had een pak luiers in de prenatal doos.

rompertje en blikje redbull voor de papa :slight_smile:

@enidan23 wrote:

gewoon ophalen joh!

er zitten best leuke dingen in, geen flauw idee meer wat eigenlijk :think: :mrgreen:

de C1000 doos vond ik trouwens de beste… dus die zou ik zeker ophalen als je bevallen bent :thumbup:

C1000 doos? Ik wist niet dat die er een hadden, hoe kom je daar aan?

@Miffy wrote:

@enidan23 wrote:
gewoon ophalen joh!

Als je een geboorte kaartje inleverd krijg je zo,n doos zit echt vanalles in van luires tot shampoo etc :thumbup:

@Miffy wrote:

@enidan23 wrote:
gewoon ophalen joh!

Volgens mij moet je een kopie van het geboortebewijs of een geboortekaartje inleveren bij de klantenservice.

@melanie wrote:

@Miffy wrote:
@enidan23 wrote:
gewoon ophalen joh!

Als je een geboorte kaartje inleverd krijg je zo,n doos zit echt vanalles in van luires tot shampoo etc :thumbup:

en dat kan geloof ik tot je kind 2 of 3 maand is ofzo…

Ik heb vorige week de doos bij de etos op gehaald en word sinds gisteren kapot gebeld door allerlei bedrijfen die je iets willen verkopen echt om gek van te worden.