Baby die in je buik een scheetje laat???

Hey hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Kan het zijn dat je baby in je buik een scheet laat en zoja kun je dat dan voelen?

Ik weet waar mijn kleintje zijn kontje zit, recht onder mijn ribben en vanavond heb ik tot 3x toe een soort van pfffrrt gevoelt wat lijkt op een scheetje. Of zou het kunnen dat hij gepoept heeft? En als het zo is kan ik dat dan voelen???

Ik hoop dat iemand me kan helpen en dit gevoel herkent of weet wat het is…

Alvast bedankt voor de moeite!!

gr, Renata

scheetjes hebben te maken met lucht… en dat zit er niet in je buik… En ook poepen doen ze niet in de buik, tenzij ze het moeilijk hebben. Dus als je baby nog lekker beweegt, en je verder geen tekenen van een aankomende bevalling hebt, zou ik me niet te veel zorgen maken meid…

je bent al ver in de zwangerschap, het kan ook zijn dat je darmen in die regio :mrgreen: liggen

en dat het wss je darmen zijn die borrelen

maar als je het niet vertrouwd altijd bellen met je vk of gyn

succes en veel plezier met je laatste loodjes

Hoewel het wel grappig klinkt een baby die scheten laat in je buik :mrgreen:

Maar ik heb even voor je gegoogeld en het kan inderdaad niet zo zijn (volgens de info op het net dan), want je kind is inderdaad omgeven van water en niet van lucht en omdat een ‘windje’ eigenlijk niets anders is dan gas dat bij de spijsvertering onstaat en je kind eigenlijk nog geen spijsvertering heeft aangezien hij/zij alle voedingstoffen uit de placenta krijgt…

hey meiden,

Eisblume, ja ik had zelf ook al zo’n idee maar het voelde zo grappig… En tja ik wilde het vanavond aan de verloskundige vragen maar mijn man zei, waarom zet je het niet op KOK…hahahahah

Kimmetje, tja ik weet niet of mijn darmen daar liggen… En ik maak me geen zorgen maar was er wel enorm benieuwd naar…hahahaha

MV2kids, ik maakte me geen zorgen maar was wel enorm benieuwd…

Ik ga het straks ook maar ff aan de verloskundige vragen, misschien krijg ik nog wel een verrassend antwoord hahahaha

bedankt voor jullie snelle antwoord!!! Echt super en mocht er nog een verrassend antwoord vanavond komen dan zet ik hem hier neer…hahahah

gr, Naatje