Baby buikslapertje??

Hier absoluut een buikslaper, anders dan slapen ze niet.

Inbakeren en de rest geprobeerd, maar helaas, het is hier alleen slapen op ze buik.

Eng maar op een gegeven moment wil je wel.

Sucses!!

Hier sliepen de twins al vanaf dag 1 op de buik. Wel in het ziekenhuis aan de monitor. Daarna mocht het niet van ze. Maar eenmaal thuis, ging het slapen totaal niet… tot ze op de buik gingen.

En dus slapen ze nu alweer een jaar op de buik :thumbup:

Tegenhouden ging toch niet meer…

Amy is achteraf ook een buikslaper. Daar hebben we heel wat mee getobt met slapen, omdat ze perse op haar rug moest slapen… Maar ze slaapt nu nog steeds op haar buik :wink: :wink:

Beeb 1 was een buikslaper,…was geen punt want dat werd destijds ook nog geadviseerd als goeie houding…(1987)

Beeb 2 ook een buikslaper…geen punt, hoewel er toen al wat geruchten waren over dat het niet goed zou zijn…(1988)

Beeb 2 valt helaas in de categorie wiegedoodkindjes die op zn buik sliep.

Beeb 3 (1990)mocht van mij met geen mogelijkheid op de buik door deze ervaring…had ze gelukkig geen problemen mee.

Beeb 4 (1991)krijste alles bij elkaar…tottie op zn buik lag…

Heb ik slapeloze nachten van gehad…(zowel het gekrijs als de buikligging)…

Toen hij eenmaal zelf ging draaien heb ik het los gelaten…

Beeb 5 (2006) had geen problemen met rugligging, maar draaide wel op z’n buik zogauw hij dat zelf kon.

Als hij vanaf dag 1 een buikslaper was geweest had ik denk ik wel zo’n aerodinges matras genomen…en zo’n angelcare die pokkeherrie maakt als er langer dan zoveel sec geen beweging is.

2 buikslapertjes! Kevin vanaf ca 1 maand en Tarah vanaf 1 week. In mijn theorie loopt een kindje op de buik pas gevaar als het per ongeluk op de buik rolt en dat niet gewend is. Een ‘getraind’ kindje dan in no time zelf dat bolletje optillen en omdraaien.

We hebben een heel groot bed. Manlief aan zijkant, ik in het midden en Tarah legde ik aan mijn kant. Op het matrasje van de wieg en die dus bovenop ons matras. Ik legde haar hoog, zodat mijn hoofd ter hoogte van haar was. Ik sliep dus echt vlakbij haar, letterlijk met m’n hoofd bijna naast haar. Kon niet op haar rollen, manlief al helemaal niet omdat ik ertussen lig met m’n zwangerschapskilo’s en al :lol:.

Nachtlampje aan Tarah’s kant zodat ik haar ook midden in de nacht meteen kon zien. En ik sliep heerlijk omdat zij zo heerlijk sliep. Eventueel spugen hoor je, kuchjes hoor je, draaikonten hoor je.

Ik vind buikslapen the way to go.

hier ook een buikslaper, op de rug is het krijsen krijsen krijsen, echt vanaf dag 1.

Ook in de box kan ze niet op de rug, dan dus op de zij of ook op de buik.

We gaan wel naar een ostheopaat volgende week, want ik vind het buikslapen doodeng.[/quote]

esmay was ook vrij snel een buik slaper. ze rolde al door haar bed heen met trappelzak aan. volgens mij was ze 2 maand dat zijzelf zo ging liggen.

jayden is helemaal een rare slaper. rechtop gaan zitten en met dommelen voorover gaan liggen. met andere woorden hoofd aan het voeteneinde

Mijn meisje slaapt al vanaf dag 1 op haar buik. In het begin wel spannend, maar ben het nu zo gewend… Had ik dat bij de eerste maar geweten, had hij waarschijnlijk ook beter geslapen!!

hier ook een buikslaper, hij vind het heeerlijk maar mag van ons nog niet snachts…

in de boxwel of bij ons op de bank op zijn kleedje dan kunnen we hm zien…

misschien over een tijdje…