Wie van de kleintjes heeft zo`n pop en wordt er veel mee gespeeld?
Mijn pa en ma willen er 1 voor Yra kopen als ze drie wordt,maar ik vind ze zooooooooooooo duur. Maar ze zijn wel erg echt en leuk om mee te spelen lijkt me :think: :think: :think:
Wie overtuigt me???
En welke accesoires hebben jullie erbij??
Alvast bedankt
Sorry geen ervaring mee.
Wil voor Rick ook een popje gaan kopen, maar zeker geen babyborn, is meer ter voorbereiding op zijn broertje of zusje. Maar of hij er wat mee zal doen :think: Geen idee
maar goed Yara is natuurlijk een meisje dus het ligt iets anders misschien :mrgreen: Speelt ze veel met poppen???
Aniek heeft een babyborn en een goedkope babypop die wat groter is.
Ze speelt veel liever met de grotere semi zachte pop, mede ook omdat die echte babykleertjes aankan, dus ze heeft haar eigen oude babykleertjes om aan te doen. Alles gaat aan, rompers, truitjes mutsjes enz.
Vind het ook makkelijker want nieuwe kleertjes kan ik nu zo bij zeeman of wibra halen, waar die babyborn setjes altijd idioot duur zijn.
Dit was een pop van 20 euro ofzo bij de intertoys.
Sas heeft de babyborn en is ermaar wat wijs en druk mee! Het voordeel van zon ‘harde’ pop is dat ze haar in bad kan doen. Je kan de pop ook echt laten eten en drinken, maar dat doen we hier niet. Marieke ( :lol: ) krijgt wel het flesje maar daar zit niks in.
Ze heeft een poppenbad, een maxicosie, buggy en een poppenbedje. Heerlijk om mijn poppenmeisje zo te zien. Het is natuurlijk afwachten of ze er mee spelen gaan, maar Sas is weg van dat ding!
Ik kan je helaas niet helpen Schoen…
Ylana is niet zo van de poppen :?
Amber heeft ook de babyborn pop. Zij speelt er echt onwijs veel mee. Het is of haar baby of haar broertje of zusje. Gaat ermee wandelen, krijgt eten, luistert soms niet goed en krijgt dan straf :inlove: . Harstikke leuk dus en hier zeker het geld waard.
Ik denk dat ik het maar gewoon laat kopen en dan zien we wel wat ze ermee doet.
Ze heeft wel meerdere poppen en daar speelt ze wel mee,maar echt badderen oid doet ze er niet mee.Maar denk wel dat ze de baby born leuk vind.
Jullie hebben me overtuigd meiden dank je wel!
Graag gedaan
Marlot heeft er bij haar geboorte eentje gekregen van haar (inmiddels overleden) overgrootmoeder. Hij is nu nog te zwaar voor haar, dus speelt ze nu vooral met haar slappere poppen van 36 cm. Maar als ik zie wat ze daar nu al allemaal mee doet, komt het met die babyborn vast helemaal goed