Baby armbandje

Hai,



Even een vraagje he!



Ik wil Lynn heel graag een armbandje met haar naam geven voor Sinterklaas.



Wat is jullie ervaring hiermee?



Wat is een beetje een normale prijs voor een zilveren exemplaar?



Groetjes Gismo

ik heb beide meiden ook een armbandje gedaan, maar ze waren wel gauw kapot! kosten volgensmij iets van 20 euro :think:

mijn nichtje heb ik 1 gegeven. gehaald bij luci lucardi

Bij de juwelier kan je heel veel leuke armbandjes krijgen. Volgens mij ligt

de prijs tussen de 10 en 15 euro, valt best mee eigenlijk.

Lana heeft er eentje gekregen van mijn moeder, gekocht bij Luici Lucardi. Ze draagt hem vanaf een maandje of 5 dacht ik tot nu. Nooit kapot gegaan en ze heeft hem dag en nacht om.

Dat is inderdaad niet duur! Vind het zo schattig staan.



Oessie, maar bij jou waren ze dus wel snel kapot. Dat is dan wel weer erg jammer he!

Lynn is nog wel heel klein. Ze heeft maatje 62, zou dat dan ook al passen zo’n armbandje?

ik had ze al om toen ze een paar weken waren, paste prima!!



Mijn meiden zijn ook best wild hoor!! die van fenna is net kapot gegaan, dus op zich heeft die het nog wel lang volgehouden!

Ik heb Marente voor haar 1ste verjaardag een zilveren armbandje met haar naam erin gegeven. Zat ook een klein hartje in, heel schattig. Was er 17,50 euro voor kwijt.



Brent heeft er ook 1 gekregen voor zijn 1ste verjaardag en hij draagt hem nu nog steeds.



Je hebt verschillende maten, dus gewoon informeren bij de juwelier.

Mayra heeft er ook één en die mag ze aan bij byzondere gelegenheden (als er iemand jarig, als er een feestje is, met een feestdag dat soort dingen) Heel soms wil ze het zo graag eventjes om en dan zit ze er heel trots naar te kijken en na een poosje komt ze zelf naar me toe om 'm weer af te laten doen.

Breek in: Ha Gismolo mijn dochter heet ook lynn en heeft ook mt 62, hoe oud is ze: breek uit.



Ik hebn een armbandje uit Turkije een gouden, ik durf hem nog niet om te doen 0mdat ze alles in haar mond stopt.



gr Leonie

mijnarmbandje .nl :inlove:

Mikki heeft al sinds dat ze 3 maanden is een gouden armbandje om.

Dag en nacht!

Moet natuurlijk ook wel goed passen…mag niet te los zijn en niet te strak.

Nu zit het armbandje bijna te strak…dus dan doe ik het weer even af tot dat het volgende gaatje goed zit.

Anne heeft vanaf de geboorte een armbadje om met haar naam gegraveerd (had om, want inmiddels is ze er wel uitgegroeid). Je hebt van die naamplaatarmbandjes die je gewoon wat kleiner kan dichtschakelen en dan hou je een restje over voor je kindje om in te groeien. Die van Anne koste nog geen 10 euro geloof ik en is nooit kapot gegaan.

Nicky heeft met zijn doop (hij was toen een half jaar) een armbandje gehad (subtiel/dun) en draagt 'm nog steeds. De ingegraveerde naam is inmiddels er al afgesleten maar dat armbandje blijft maar zitten :roll: :wink:

Eline heeft er een gekregen toen ze een dag oud was, en toen was ze 50 cm :inlove: hij zat prima

Voor Emma hebben we een armbandje bij de juwelier gekocht, 10 euro. Esmee heeft er als baby ook 1 gekregen en die hebben we op de markt gekocht, weet niet meer wat we daar toen voor betaalden.

Meiden thanx voor alle antwoorden. Loop ik binnenkort is even langs de juwelier. Vind het zo schattig staan.



Leonie, Lynn is van 9 juli

Tara had er ook een, maar die is geknapt toen ze in bed lag en daarna heeft ze hem niet meer om gekregen

Ha Gismolo,



Mijn Lynn is van 30 mei.



gr Leonie