Baby 9 maanden drinkt niet meer!

Sinds een dag of 4 is Niels steeds minder gaan drinken. Van gemiddeld 3 x een fles van 180/200 cc is het naar bijna niks gegaan. Merk ook echt dat het elke dag minder wordt!



Gisteravond om 7 uur heeft hij maar 50 cc gedronken! Ik dacht dat hij misschien wel vannacht zou komen maar niks hoor. Vanochtend om 7 uur maar 70 cc gedronken. Hij drinkt uit een Tommee Tippee fles en speen (de enoge waar hij uit drinkt) en hij doet ook raar tijdens het drinken: de speen lijkt wel vacuum te zuigen… Zijn eerste twee tandjes zijn net twee weken door verder is hij wel vrolijk en heeft geen spuitluiers, tandjes zijn het dus volgens mij niet. Verder drinkt hij dus nauwelijks sap, telkens wat slokjes. Gemiddeld over een goede dag genomen 150 cc.

Hij eet (nog) wel fruit (probeer ik meer van te geven voor het vocht) over de hele dag een boterham, groente (was gisteravond ook al minder). Nog geen yoghurt ivm koemelkallergie.



Dit heb ik algeprobeerd:

Pap maken: moet hij niet.

In een bekertje/tuitbekertje moet hij ook niet.

Andere fles/speen

Wat diksap door de melk voor de smaak

Meer water/sap aanbieden, gaat niet meer drinken ter vervanging



Hij heeft nooit erg zware plasluiers gehad, vind het ook moeilijk te zeggen of dat een stuk minder is geworden, Vanochtend was het iig bijna niets…

Ik begin me zorgen te maken, Ik was juist zo blij dat het eten en drinken eindelijk na 3 maanden een beetje wilde…





Ook even hier geplaatst, weet niet waar dit beter staat…

Zie; http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76086 :wink: