Yben is bijna 7 maanden en eet nu potjes van Fri** van 6 maanden, omdat dat de enige zijn die stukjes bevatten. Helaas is het assortiment niet zo uitgebreid en ik wil niet terug naar potjes zonder stukjes. Kan ik hem nu de potjes voor 8 maanden al geven, of zitten daar ingredienten in die hij nog niet mag hebben?
Dank jullie wel voor het antwoord
Volgens mij kan dat gewoon hoor.
Qua ingredienten vind ik zelf wel lastig. Ik dacht bijvoorbeeld dat kinderen tot een jaar geen aardbijen mochten. Maar ik die fruithapjes van 8 maanden zit dat weldegelijk! Anders kijk je naar de ingredienten die er op staan, of je kindje het mag hebben.
xx
Er zijn ook al fruithapjes voor 6+ maanden met aardbeien.
Maar verder denk ik ook dat het wel kan. En anders misschien zelf gaan koken en invriezen? Ik dacht trouwens dat er van Olvarit ook wel potjes met stukjes waren? Staat alleen niet zo op de potjes, als ik het me goed herinner. Ik zal straks even kijken.
Ja hoor dat kan gewoon. Wij hebben dat ook gedaan omdat we potjes van olvarit te vloeibaar vonden en friso te weinig keuze had (maar 4 soorten geloof ik).
dank jullie wel voor het antwoord. Wou het even zeker weten . Die van 6 maanden vind ik bijna soep zo fijn is dat van structuur. En ik vind het zonde om deze te gaan geven als Yben die met stukjes al graag heeft.
Ik heb 1x perongeluk van 6 maanden gekocht. Liv wilde het niet eens, die wist niet wat ze met die vloeistof moest :lol:
onze jongste at voornamelijk rapley, maar afentoe onderweg of bij vrienden ofzo een potje en hij kreeg met 8 maanden de 12 maanden + potjes. Keek wel even goed de ingredienten lijst na of er niet iets heel raars in zat, maar dat valt eigenlijk reuze mee.
En hij smulde daar dan altijd heerlijk van hoor :thumbup:
…