baby 7 maanden in de nacht veel wakker

Onze kleine man is 7 maanden en een beetje.

Met 5 maanden ging hij eindelijk doorslapen…hij kreeg al geen voeding meer maar kwam wel altijd 2 keer voor een speentje.

Na 3 weken doorslapen kreeg hij spruw…en daardoor dronk hij slecht en werd hij in de nacht weer meer wakker…en gaf ik hem ook wel eens drinken omdat hij overdag zo weinig binnenkreeg.

Na een weekje ging het over en kwam er weer wat meer regelmaat in de nachten…joepie

Vanaf begin januari heeft hij een ventilatiepomp gekregen en daardoor kreeg hij weeer spruw dit is niet meer weggeweest tot vorige week…eindelijk kregen we andere medicatie…daarna nog een ab kuur voor een bacteriele infectie in zijn keeltje…

In de nacht kwam hij veel vanaf begin jan om 3 uur speentje en dan 15 min later weer enz…

Als we hem wat drinken gaven dan was hij zo stil…veel water weinig melk…maar ja inmiddels is hij beter en blijft hij drinken…in de nacht drinkt hij zo een hele fles om dan om half 6 voor zijn ochtend voeding te komen…hij zal wel aan het inhalen zijn dacht i

Maar nu komt het hoe kom ik hier vanaf …de een zegt laten huilen hij heeft niets, de ander zegt nee gewoon aan toegeven…

Dit is zijn schema normaal 6.00 180/6

9.30 fruit

11.30 boterham

14.00 180/6

17.00 potje bijna leeg

22.00 180/6

dit was de afgelopen 2 dagen zo maar aangezien we er in de nacht nog uitmoeten heb ik gisteren ook nog maar om 19.00 wat gegeven normaal wil hij dat niet maar nu dronk hij 170cc leeg de papfles liet hij 80 cc in staan en vannacht dus om half 2 wakker huilen 15 min speentje gebracht en daarna 15 min stil huilen speentje gebracht want dochter lief had ineens in haar luier geplast en werd daar ook wakker van… :cry: :cry:

toen flesje 120 cc met 4 schepjes dronk hij niet leeg…

Onze dochter werd wakker om 5.20 van een droom (komt nooit maar zul je net zien) en jahoor hij ook wakker en niet meer willen slapen dus kwart voor 6 hele fles op en naar bed tot kwart voor 9

Als hij wakker is krijg ik hem zonder fles niet meer in slaap, waar vroeger een speentje voldeed lukt dat niet meer wat nu!!!

Heel herkenbaar, weinig tips.

Bij ons was het met een speentje ook altijd op te lossen, maar nu niet meer omdat hij weer begint te huilen als je van z’n kamer gaat.

Wij zijn vorige week maandag met hem bij een alteranatieve dokter geweest, die heeft hem behandeld, en sindsdien slaapt hij door, (zeg ik heel voorzichtig…)

Het is zo vermoeiend.

Sterkte, ik hoop op snelle verbetering.