Baby 6 weken, oorontsteking???

Ons meisje is vandaag 6 weken oud.

Sinds 2 dagen is ze onrustig, komt vaker om te drinken en als ze drinkt drinkt ze onrustig ligt te kreunen en laat telkens los en begint te huilen.

Nu rook ik vanmiddag dat haar linker oortje niet lekker ruikt (alsof je een oorbel gaatje na een tijdje geen oorbel in hebt gehad weer door prikt).

Tijdens het drinken pakt ze ook dr linker oortje vast…maar of ze dat met 6 weken al bewust kan doen???

Er komt verder geen oorsmeer of prut uit dr oortje…

Ik vermoed dat ze misschien een oorontsteking heeft??

Wie o wie weet raad??

Met 6 weken hebben ze ook weer een sprong, wellicht dat ze zich daaarom anders gedraagd…Maar als je het niet vetrouwd was ik gewoon even langs de Ha gegaan, gewoon just to be sure!

Ik zou idd ook gewoon even voor de zekerheid dr oortje na laten kijken

Onze dochter is bijna 9 maanden en heeft helaas al 3 keer een oorontsteking gehad

De laatste keer was ik er optijd bij doordat mijn gevoel zij van dit is niet goed en toen is ze er gelukkig niet ziek van geweest

Mijn motto is liever 10x voor niks dan 1 keer te laat

Ik heb net gekolft. Ze wilde de borst (met tepelhoedje) absoluut niet pakken…en werd hysterisch en niet te troosten.

Op pink zoog ze wel…dus dacht ag kolven en probeer de fles…en die pakte ze wel en dronk ook goed. Met tepelhoedje is natuurlijk ook heel zwaar zuigen…en als je oor al pijn doet!!!

Ga morgen idd even bellen met de ha

Dat kan inderdaad hoor dat door het harde zuigen meer druk op de oortjes komt

Je moet je niet laten afschapen hoor!!

Ik moest de vorige keer naar een invaller omdat mijn eigen ha op vakantie was en toen wilde de assistent mij afschepen van de dokter doet vast niks

Ik heb gewoon gezegd, ok maar ik wil toch graag dat de ha voor de zekerheid even kijkt

Maar goed ook dus omdat het toch een oorinsteking was

Heb net de HA gebeld. De assistente vondt het idd verstandig dat we even langskwamen.

Beter te vaak dan te weinig. Misschien is het niks…maar dan weten we dat :slight_smile:

Succes bij de ha!!

Ik hoop dat het niks is en je voor niets heen bet gegaan :-*

Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

idd voor niets geweest…was niks geks te zien. Hij vondt het wel vreemd en we moesten dr goed in de gaten houden! Als het zo blijft morgen of woensdag terug komen…