Baby 3 maanden drinkt slecht

Hallo allemaal!

Ik ben even ten einde raad.

Mijn zoon Guus is 9 oktober 3 maanden oud.
Hij drinkt eigenlijk zijn hele leven al “slecht”.
Ik ben gestopt met de borstvoeding omdat hij erg onrustig ging drinken. Veel loslaten en weer aanhappen. Hij raakte gefrustreerd en ik ook. Ik ben toen de voedingen gaan kolven en met de fles gaan geven. Dit leek goed te gaan tot we op een punt kwamen dat hij hetzelfde kunstje weer ging uit halen. Het leek alsof hij vacuüm zoog? Alle flessen en spenen geprobeerd. Uiteindelijk Difrax s-fles met speen M. Ook zijn we begonnen met Nutrilon omdat het kolven niet meer liep. Eindelijk dronk hij weer flessen leeg.

Tot 2 weken terug. De eerste teug gaat goed (40,50,60 ml). Dan stopt hij en doen we een boertje. Daarna is het drama. Hij hapt, zuigt en laat weer los. Soms lijkt het alsof hij in elkaar krimpt. Soms wil hij helemaal niet meer happen maar vaak heeft hij zichtbaar honger en lijkt het alsof hij ergens last van heeft.
Het CB kijkt alleen maar naar of hij wel goed aankomt. De HA heeft ook geen idee.

Hij was altijd erg tevreden en vrolijk maar ook dit is aan het veranderen. Hij begint te huilen bij poging 2.

Heeft hij nog honger maar lukt het hem niet om te drinken?
Heeft hij buikpijn?
Allergie?
Ik weet het echt even niet meer…

Is er iemand hier die dit verhaal herkent?
Zeg me aub dat het allemaal goed komt

Een onzekere moeder.

Hoi Nicole,

Via Google kwam ik op jouw berichtje… Ik heb hetzelfde en vraag mij af wat het uiteindelijk was… hopelijk lees je dit…

Groetjes Tessa