baby 10 maand na ab kuur nog ziek?

Merlijn werd zaterdagavond ineens heel huilerjg en zondagochtend had ie koorts en dat heeft tot dinsdagmiddag aangehouden.

ik ben maandag even met hem naar de huisarts geweest en hij heeft keel en oorontsteking.

hij heeft van de ha een antibiotica kuur meegekregen, .

we zijn daar gelijk maandagmiddag mee begonnen.



hij heeft nu geen koorts meer, maar hij is heel erg huilerig, wil bijna niets eten, z’n flesje meestal wel.



z’n speen wil hij sinds zaterdag ook niet meer, dus ik dacht in de eerste instantie dat hij een tandje kreeg.



Ik vind het zo raar dat hij nu zoveel huilt, terwijl ik het idee heb dat hij niet meer zo ziek is, of toch wel??



als hij morgen nog zo is is het dan verstandig om nog even naar de ha te gaan?

ik heb altijd het idee dat ze dan vinden dat je zeurt…



liefs van rose :-*

als je denkt dat het niet over is/hij nog steeds ziek is, zou ik zeker naar de HA gaan.

Het kan zijn dat de ontsteking wat hardnekkig is, dan is 1 kuurtje soms niet voldoende.

@rose wrote:

Merlijn werd zaterdagavond ineens heel huilerjg en zondagochtend had ie koorts en dat heeft tot dinsdagmiddag aangehouden.

ik ben maandag even met hem naar de huisarts geweest en hij heeft keel en oorontsteking.

hij heeft van de ha een antibiotica kuur meegekregen, .

we zijn daar gelijk maandagmiddag mee begonnen.



hij heeft nu geen koorts meer, maar hij is heel erg huilerig, wil bijna niets eten, z’n flesje meestal wel.



z’n speen wil hij sinds zaterdag ook niet meer, dus ik dacht in de eerste instantie dat hij een tandje kreeg.



Ik vind het zo raar dat hij nu zoveel huilt, terwijl ik het idee heb dat hij niet meer zo ziek is, of toch wel??



als hij morgen nog zo is is het dan verstandig om nog even naar de ha te gaan?

ik heb altijd het idee dat ze dan vinden dat je zeurt…



liefs van rose :-*




Een goede huisarts ziet je liever een keer teveel dan een keer te weinig!



En zeker met zo’n jong kind hebben ze liever dat je eerder dan later komt. Gewoon gaan hoor, zo te lezen is hij nog niet beter! Daarbij zie ik net dat je maandagmiddag bent begonnen, het kan zijn dat hij nog steeds klachten heeft. AB slaat doorgaans snel aan, maar heeft ws nog niet alle ziekteverwekkers opgeruimd. Ik neem aan dat je het een week moet geven?



Hoe dan ook, veel beterschap voor je kindje :hug: !

ik kom net bij het cb vandaan, en de arts vertelde dat hij waarschijnlijk nog pijn had in z’n oortje, die was ook nog rood vanbinnen.



gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan met mijn mannetje :thumbup:, hij is wat vrolijker en lacht weer.



de arts zei wel dat als hij er nog een keer last van krijgt ik een verwijsbrief moest halen voor de kno arts, dit was nl al de zoveelste keer dat hij een oorontsteking te pakken had.



liefs van rose :-*