MAMMOTH - Sommige kinderen zijn sneller dan andere kinderen, maar dit meisje van 1 jaar kan behalve lopen ook in een behoorlijk tempo de piste af boarden op de Mammoth Mountain in California.
In haar vertederende roze pakje staat ze stevig haar mannetje. Met de luier nog om glijdt ze in een evenwichtige ‘move’ relaxed naar beneden. (AHA)
echt superrrr cool ik heb het net ook als comment erbij gezet… je ziet dat het dametje het leuk vind
Ik vind het echt heel leuk
hahaha het is geen gezicht…de snowboard is bijna groter dan haar :lol:
wel heel knap hoor :inlove: ( ik zie dat Jade nog niet doen :mrgreen: )
super cool die moet ik aan hub laten zien kan ie nog wat van leren :lol:
super…maar in mijn achterhoofd iets van het kan gewoon niet :shock:
ik vind dit dus helemaal niet super,
kan me niet voorstellen dat dit goed is voor zon klein lichaampje
Waarom niet?
Lichaampje is flexibel genoeg en zulke gekke bewegingen maakt ze nou ook weer niet op die plank, ik vind het knap al zeg ik op sommige stukken dat het NEP lijkt.
Ik heb het filmpje bekeken. Ziet er heel grappig uit, maar ik twijfel of het allemaal echt is, en niet misschien bewerkt? :think:
Als het echt al kan, vind ik het super knap
oh ik geloof het wel hoor,… als je in bijv Cannada woont, waar veelal sneeuw ligt, dan is dit een onderdeel van je leven. Hier fietst mijn dochter al een flinke tijd, al voor haar 2e verjaardag. Ook dat trekt verbaasde gezichten. In het buitenland zullen ze misschien dat weer super vinden.
Schattig hoor! Al kan ik mij de twijfel wel voorstellen.
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
:eh: :wall:
wahaaa ja sommige kinderen zijn idd sneller dan anderen… onze jongste wordt bijna 21 maand en kan net lopen :lol:
Volgens mij is het wel echt (mijn neefje stond ook met 1,5 voor het eerst op de skies en dat ging hem na een week echt niet raar af… dus als je ‘in’ de sneeuw woont)… vind het ook zeker knap, maaaaar bepaalde stukjes kreeg ik wel het gevoel ‘kan niet goed zijn voor die enkeltjes die harde boots’.
wat grappig!!!
tim van nog geen 2,5 jaar, staat al op echte wedstrijd rolschaatsen…
en hij is super goed!
trotste mama ben ik…
Training is ook 3x per week, samen met zijn broer…
en ze vinden het samen heel erg leuk, en ik puch niks…
en iedereen staat echt verbaasd te kijken, zon ukkie op rolhockey