Baarmoedermond nog niet rijp! wat kan je er aan doen??

Hoi,



Ik ben in verwachting van onze 2e kindje. En ik ben nu 41 en 1 dag in verwachting. En de kleine die komt maar niet!

Ik ben namelijk gister op controle bij de verloskundige geweest. Ze heeft namelijk gekeken als ze kon strippen, helaas niet! Want de baarmoedermond was nog niet open/Rijp. Dat was enorm balen en was ik eigenlijk teleurgesteld. Nou moet ik over een paar dagen weer heen en dan maar hopen dat het wel zo is. Want bij de 1e was ik 40 weken en 5 dagen over tijd. En nu loop ik er nog en werkt moeder natuur absoluut niet echt mee! Ik hoop niet dat ik met 42 weken na de gynaecoloog moet. Dat zal erg jammer zijn. De hele zwangerschap bij de verloskundige geweest en zeker de bevalling afmaken bij de gynaecoloog??

En ik ben namelijk al de laatste maanden erg verkouden en erg grieperig door de zwangerschap, en dan blijft die kleine ook nog langer zitten en ik heb zo iets kom nou maar, dan voel ik mij misschien stukken beter!



Wie heeft hier ook ervaring mee of gehad?

En hoe lang kan het duren dat een baarmoedermond wel rijp wordt??

En wat kan je er aan doen om het te bevorderen?



Groetjes miranda

Ik had al heel de dag buikpijn lichte weeen.

Omdat ik al heel de week er helemaal doorheen zat en die avond het echt niet meer trok heb ik in de avond contact opgenomen met de VK. Ze is toen komen kijken of iets ontsluiting had en dat ze eventueel kon strippen. Ik was 39+2. Maar ik zat werkelijk POTDICHT, baarmoeder was niet week helemaal niets. Ze kon mij ook niet strippen ze kwam niet eens met een puntje van haar vinger in de baarmoeder.



Maar eventjes nadat ze weg was begonnen mijn weeen en 3 uur later had ik onze 2de dochter op mijn buik :thumbup:

Balen zeg, ik kan me goed voorstellen dat je het nu wel zat bent :hug:

Maar idd wat Romata zegt, het kan echt van potdicht naar wat ontsluiting gaan binnen korte tijd.

Om wat meer verweking te krijgen is denk ik sex het beste middeltje. In sperma zit een stofje wat de boel verweekt, net zoals dat in de gel zit wat ze in het zh gebruiken om de boel te laten rijpen. En het prikkelt natuurlijk je bmm. Dusse…succes :wink: Ik hoop voor je dat het snel gaat doorzetten!

Hai!



Ik kom je ook wat moed inpraten: bij Mila was ik ook overtijd en wilde mijn vk ook strippen. Ging dus niet want ze kon niet eens bij mijn baarmoedermond, stond nog veel te ver naar achter, laat staan dat er verder nog iets mee gebeurd was. Dus teleurgesteld afgedropen naar huis maar twee dagen later alsnog spontaan bevallen :slight_smile: Dus t kan allemaal nog goedkomen. Succes in ieder geval!



Groetjes Puma

Ik zou idd even lekker sexen, heeft bij mij gewerkt bij 39+5, voor die tijd zat en bleef alles potdicht, daarna verloor ik de volgende dag m’n slijmprop en 1,5 dag later braken m’n vliezen en had ik direct weeen.

Succes, hopelijk heb je mazzel en begint het snel spontaan.

Gel kan de boel verweken maar daarvoor zul je toch echt doorverwezen moeten worden naar de gynaecoloog.

Onze beide kinderen zijn op die manier ingeleid, de eerste met 42+3 en is toen met 42+4 geboren en de tweede met 41+1 en is diezelfde dag geboren.

Gel kan wel heel onvoorspelbaar werken, of het werkt gelijk of je kunt er dagenlang met weeën lopen zonder vooruitgang.

weet niet of het nog nodig is.

maar toen ik 40+6was van mijn zoon ging ik ook naar de VK om te strippen baarmoeder mond was nog lang en ik moest zeker de eerste week niet rekenen op een kindje.

die avond flink gehuild en gesext haha ik had al zo vaak verhalen gehoord dus dacht baad het niet schaad het niet.



volgende dag om 6 uur werd ik wakker van weeen die dag is mijn zoontje geboren

Hallo, ik heb nog even een rare vraag misschien. Maar lees veel dat seks helpt, het klaarkomen van de man. Maar ik ga bijna altijd direct erna naar het toilet of ga mij douchen. Is dit beter van niet te doen ?

Dankjewel!