Heeft iemand hier ervaringen mee, wat kan ik verwachten? Ben nu 27 weken zwanger. Heb van maandag tot woensdag in het zkh gelegen ivm regelmatige harde buiken, toen bleek de bm mond al licht verstreken, geen ontsluiting. Normaal staat hij ook naar achter maar bij mij al naar voren?
ZIet iemand herkenning als het zo vroeg is?
Lieve Karin,
Wat schrik ik hiervan! Vond het al vreemd dat je niet meer op msn was.
Ik heb hier geen ervaring mee. Wat hebben ze in het ziekenhuis gezegd?
dikke :hug:
Hier nog iemand die je al gemist had op MSN.
Meis, doe kalm aan hoor, laat je vertroetelen door je mannetje.
Frummeltje, blijven zitten hoor
!
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar wil je toch even een knuff geven!
Dikke knuffel van mij
:hug: :-* :hug:
Hier wel ervaring. Heb met 23 weken aan de weeënremmers gelegen omdat ik weeën had en mijn baarmoedermond verstreken en verkort was.
De VK maakte zich zorgen, maar volgens de gyn was het heel normaal bij een zoveelste zwangerschap en kon ik hier makkelijk de 40 weken mee vol maken. (als de weeën maar zouden stoppen, en dat deden ze gelukkig!)
Doe maar rustig aan en sterkte!
Ik heb het bij de zwangerschap van Kelly ook gehad, met 32 weken. IK bleek zelfs heel iets ontsluiting te hebben. Heb toen twee weken aan de remmers gelegen en vanaf 34 weken werd er niet meer geremd. Madam is uiteindelijk 3 dagen overtijd geboren. Bij Ryan begon het ge-emmer al met 26 weken, maar er gebeurde verder gelukkig niks, hij is twee weken overtijd geboren.
Ik heb nu ook weer vreselijk last van mijn buik, erg veel harde buiken en pijnlijk ook. Tot nu toe gebeurt er niks met mijn baarmoeder, maar het wordt nu wel extra in de gaten gehouden. Zolang het geen echte weeën zijn, maak ik me niet zo druk meer. Het is alleen heel erg vervelend dat bij alles wat je doet je buk aanspant.
Sterkte meid, hopen dat je beeb nog even lekker blijft zitten
Zegt dus gelukkig niks over een vroeg bevalling maakte me namelijk wel zorgen
ik ook gehad…hoeft echt niks te betekenen
Nee, hoeft zeker niet, ik ben met 30 weken opgenomen met vroegtijdige weeën en heb 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en weeënremmers gehad, ik had ook 2 cm ontsluiting.
Nina is gelukkig alsnog pas met 39.2 geboren